کد خبر : 1830301 | 02 تیر 1401 ساعت 08:56 | 10.7K بازدید | 6 دیدگاه

الهامی: این فصل در هوادار دنبال آرامش هستم

ساکت الهامی می‌گوید در پی این است که فصلی آرام، بی حاشیه و با کیفیت را در هوادار سپری کند.

الهامی: این فصل در هوادار دنبال آرامش هستم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی جدید هوادار در اولین گفت‌وگوی خود در این سِمت با رسانه این باشگاه صحبت کرد و از دلیل انتخاب هوادار، برنامه‌های نقل و انتقالاتی و اهدافش گفت. الهامی در ابتدا از سرمربی سابق هوادار تشکر کرد و اظهار داشت: قبل از هرچیز از رفیق و برادر خودم آقای رضا عنایتی تشکر می‌کنم که سال خیلی خوبی را برای تیم رقم زدند و انشاالله بتوانیم ادامه دهنده راه ایشان که راه بسیار سختی است باشیم. قطعا سال پرفشار و پرچالشی در فوتبال کشور ما خواهد بود. ما هم جزو تیم‌هایی هستیم که چالش سختی را با تیم‌های بزرگ کشور خواهیم داشت و انشاالله بتوانیم با مسئولیتی که به گردن بنده گذاشته شده سرافراز باشیم و شرمنده این مجموعه خیلی خوب نشویم.

الهامی در مورد اینکه دو قهرمانی جام حذفی در کارنامه دارد و انتظارات از او بالا است گفت: قطعا همینطور است و این کار را سخت می‌کند. چالش سختی را انتخاب کردم و خیلی دوست داشتم در یک چالش دیگری خودم را آزمایش کنم. می‌دانم چقدر سخت است ولی این‌ سختی‌ها مربی را آبدیده‌تر می‌کند. انشاالله بتوانیم در این چالش سخت سربلند باشیم و بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و علاوه بر نتایج خیلی خوب آن فوتبال با کیفیتی که هوادار لایقش است و تیم‌های دیگر باید به آن احترام ویژه‌ای بگذارند؛ ارائه دهیم.

او در مورد دلیل انتخاب هوادار گفت: دلیل انتخابم بیشتر بحث مدیریت باشگاه بوده و عواملی که در این مجموعه حضور دارند و کسانی که دنبال حاشیه نیستند. خودم هم دوست دارم سال بی‌حاشیه‌ای را دنبال کنم و انشاالله بتوانیم یک کار سالم و شسته و رفته با این مجموعه سالم انجام دهیم و از اینکه به فوتبال مملکت خدمت می‌کنیم سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی جدید هوادار در مورد نقل و انتقالات تیمش گفت: قطعا هوادار تیم خوبی بوده و اول از همه باید بچه‌هایی که قرارداد دارند و آنهایی که باشگاه صلاح می‌داند را حفظ کنیم و در انتها ببینیم کجا کمبود داریم و در این پست‌ها قطعا بازیکنانی هستند که از نظر اسمی شناخته شده هستند و اگر با شرایط ما خودشان را وفق دهند قطعا از آنها استفاده می‌کنیم.

الهامی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم یک سال خوب را باهم رقم بزنیم، سالی که همه بعد از آن از سختی‌ای که وجود دارد با شیرینی یاد کنند.

دیدگاه‌ها