کد خبر : 1830343 | 02 تیر 1401 ساعت 14:19 | 56K بازدید | 9 دیدگاه

در آستانه جذب پل پوگبا؛

خرید بزرگ یوونتوس امروز نهایی می‌شود

امروز جزئیات انتقال بزرگ پل پوگبا، هافبک جنگنده و فرانسوی به یوونتوس نهایی خواهد شد.

خرید بزرگ یوونتوس امروز نهایی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان قرارداد 6ساله با منچستریونایتد و ترک اولدترافورد در تاریخ 30 ژوئن، پل پوگبا بازیکن آزاد بوده و می‌تواند قراردادش را با تیم جدید خود نهایی کند. به نظر می‌رسد انتقال این بازیکن به یوونتوس قطعی شده و او لباس تیم سابق خود را به تن خواهد کرد. علی‌رغم مطرح شدن نام تیم‌هایی چون رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن در ماه‌های اخیر، پل پوگبا شخصا خواهان بازگشت به ترکیب بیانکونری شده است.

1722019

جلسه امروز برای جزئیات نهایی قرارداد پل پوگبا با یوونتوس تعیین کننده خواهد بود، زیرا رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه این بازیکن با مدیران بیانکونری برای نوشتن قرارداد نهایی ملاقات خواهد کرد و همه چیز قطعی می‌شود. در واقع به نظر می‌رسد تنها یک مشکل واقعی بین طرفین باقی مانده که آن نیز قابل حل است؛ اینکه قرارداد چهار ساله باشد یا سه ساله با امکان تمدید برای چهارمین فصل.

حالا نشریه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد پل پوگبا در هفته اول جولای تست پزشکی یوونتوس خود را می‌گذراند و مدیر برنامه او امروز قرار است جزئیات قرارداد این ستاره 29 ساله با یوونتوس را نهایی کند. جانلوکا دی مارتزیو نیز فاش کرد پل پوگبا برای تست‌های خود بین پنج تا هشت جولای به ایتالیا سفر کرده و راهی تورین می‌شود. پل پوگبا از سال 2012 تا 2016 پیراهن یوونتوس را به تن کرده و در ادامه با انتقال 105 میلیون یورویی، به منچستریونایتد ملحق شد.

دیدگاه‌ها