کد خبر : 1830374 | 02 تیر 1401 ساعت 19:05 | 25.7K بازدید | 4 دیدگاه

جانشین تیری آنری در آرسنال: منتقدین را ساکت می‌کنم

انکتیا که اخیرا با آرسنال تمدید کرده و پیراهن تیری آنری را در این تیم به تن می‌کند، می‌گوید به همه ثابت خواهد کرد که منتقدین درباره او اشتباه می‌کنند.

جانشین تیری آنری در آرسنال: منتقدین را ساکت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ادی انکتیا، ستاره 23ساله، که اخیرا قرارداد خود را با افزایش قابل توجه دستمزدش تمدید کرد، می‌گوید تصمیم آرسنال برای تمدید با او بی‌دلیل نبوده. انکتیا می‌گوید فصل آینده ثابت خواهد کرد که منتقدین درباره‌اش اشتباه می‌کنند. انکتیا به این دلیل مورد توجه هواداران توپچی‌ است که پیراهن شماره 14 را به تن می‌کند. پیراهنی که زمانی توسط تیری آنری پوشیده می‌شد و از پیراهن‌های اسطوره‌ای باشگاه به حساب می‌آید.

انکتیا تابستان امسال با پایان قراردادش با آرسنال بازیکن آزاد می‌شد ولی او تصمیم گرفت با تمدید سه‌ساله قراردادش در امیریتس بماند. انکتیا که دو فصل گذشته با پیراهن آرسنال در لیگ برتر به میدان رفته به انتقادهایی درباره عملکردش مواجه است. انکتیا که فصل گذشته برای توپچی‌ها 10 گل به ثمر رسانده این انتقادها را درست ندانسته و وعده داد فصل آینده منتقدین را ساکت خواهد کرد.

1722958
انکتیا بعد از تمدید قراردادش با آرسنال، پیراهن مشهور شماره 14 را بدست آورد که زمانی تیری آنری به تن می‌کرد.

ستاره آرسنال در مصاحبه با تلگراف گفت:" مربی با من خیلی کار کرد تا پشت به دروازه حریف بازی کنم، آماده نفوذ به فضاهای خالی باشم و با بازی ترکیبی خط دفاعی حریف را به هم بریزم. مردم همیشه حرف می‌زنند ولی من می‌دانم چه توانایی‌ای دارم. بازیکنانی که کنار من و مقابل من بازی کرده‌اند و مربیانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند من چقدر قابلیت دارم".

انکتیا در ادامه گفت:" وقتی آرسنال تصمیم می‌‌گیرد با من تمدید کند حتما دلیلی دارد. من بی‌صبرانه منتظر بازی کردن برای آرسنال هستم و برای این تیم خواهم جنگید".

دیدگاه‌ها