کد خبر : 1830449 | 03 تیر 1401 ساعت 13:01 | 27.3K بازدید | 9 دیدگاه

جک ویلشر:

در آرسنال یک بازی هم به گرت بیل نمی‌رسد

جک ویلشر، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که گرت بیل شانسی برای درخشش در این تیم ندارد.

در آرسنال یک بازی هم به گرت بیل نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد گرت بیل با رئال مادرید به پایان رسیده و این بازیکن حالا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی ملحق شود. 
شایعات بسیاری پیرامون آینده این بازیکن به گوش می‌رسد اما مشخص است که با توجه به صعود تیم ملی ولز به جام جهانی 2022 قطر، بیل قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و ترجیح می‌دهد در تیمی حضور داشته باشد که فرصت بازی به او رسیده و بتواند برای جام جهانی آماده باشد. 
پیش از این بعضی از رسانه‌های انگلیسی از علاقه باشگاه آرسنال به جذب این بازیکن خبر داده بودند اما جک ویلشر معتقد است که او فرصتی برای حضور در ترکیب تیم میکل آرتتا نخواهد داشت. 

1717034
این ستاره سابق آرسنال در گفتگو با تاک اسپورت در این باره اظهار داشت:« من به بازیکنانی نگاه می‌کنم که در این پست بازی می‌کنند. آنها بازیکنان جوانی هستند که بهترین بازیکنان این تیم در طول چند سال اخیر بوده‌اند. بنابراین فکر نمی‌کنم که حتی یک بازی هم به بیل برسد. اگر هم قرار باشد بازی به او برسد، یعنی یکی از این استعدادهای جوان باید کنار زده شود.»
آرسنال از بازیکنانی چون گابریل مارتینلی، بوکایو ساکا و نیکولاس په‌په در پست‌های کناری خط حمله استفاده می‌کند. آنها همچنین به صورت جدی در پی جذب رافینیا از لیدز در این تابستان هستند تا خط حمله خودشان را تقویت کند. 
حضور این بازیکن در فهرست آرسنال باعث می‌شود که بیل شانس زیادی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد و این احتمال وجود دارد که او پیشنهاد کاردیف را برای پیوستن به این باشگاه بپذیرد.

دیدگاه‌ها