کد خبر : 1830476 | 03 تیر 1401 ساعت 16:26 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

دلیل جدایی رانگینک؛ تن‌هاخ حاضر به همکاری نبود

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، نقش مهمی در جدایی رالف رانگینک از این باشگاه داشته است.

دلیل جدایی رانگینک؛ تن‌هاخ حاضر به همکاری نبود

به گزارش "ورزش سه"، رانگنیک در اواسط فصل گذشته و پس از برکناری اوله گونار سولسشر به صورت موقت هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت.
در همان زمان اعلام شد که این مربی آلمانی تنها تا پایان فصل روی نیمکت شیاطین سرخ حضور خواهد داشت و پس از آن قرار است در سمت مشاور به کارش در این باشگاه ادامه دهد. 
نتایج ضعیف یونایتد تحت هدایت رانگنیک هم ادامه پیدا کرد و در نهایت او پس از پایان فصل و با اتمام دوران حضورش روی این نیمکت تصمیم گرفت که به طور کلی از یونایتد جدا شده و در هیچ بخشی با این باشگاه همکاری نداشته باشد. او در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. 

1710502


حالا ESPN مدعی شده که دلیل اصلی قطع همکاری یونایتد با این مربی، حضور تن‌هاخ در راس کادر فنی این تیم بوده است چون این مربی هلندی علاقه‌ای به همکاری با او در پست مشاور باشگاه نداشته و از مدیران یونایتد خواسته که رانگنیک را برکنار کنند. 
در این خبر همچنین آمده که رانگنیک انتظار داشته که دیداری رو در رو درباره آینده باشگاه با این مربی بر گزار کند اما تن‌هاخ تنها به یک تماس تلفنی اکتفا کرده و این اتفاق باعث ناراحتی این مربی آلمانی شده است. 
پس از این اتفاق بوده که رابطه بین این دو نفر بیش از پیش رو به سردی رفته و در نهایت رانگنیک و یونایتد تصمیم گرفتند که علیرغم قرارداد و توافقی که داشتند  از یکدیگر جدا شده و در مسیر خودشان پیش بروند.

دیدگاه‌ها