کد خبر : 1830555 | 04 تیر 1401 ساعت 10:17 | 100.2K بازدید | 22 دیدگاه

چهار دلیل بایرن برای مخالفت با خرید رونالدو

انتقال سال انجام نشد به این دلایل!

مدیران بایرن مونیخ تصمیم گرفتند فرصت جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را رد کنند.

انتقال سال انجام نشد به این دلایل!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو از شرایطی که در منچستریونایتد دارد راضی نیست و همین باعث شده که شایعات پیرامون آینده این بازیکن اوج بگیرد. 
این ستاره پرتغالی تابستان سال گذشته پس از 12 سال دوری از اولدترافورد بار دیگر به یونایتد برگشت اما شرایط مطابق انتظار او و این باشگاه پیش نرفته و بحرانی جدی گریبانگیر این تیم شد. 
آنها یکی از بدترین فصل‌های فوتبالی تاریخ این باشگاه را در لیگ برتر پشت سر گذاشتند و با قرار گرفتن در رده ششم جدول رده‌بندی، نتوانستند سهمیه صعود به لیگ قهرمانان را نیز از آن خودشان کنند. 
این اتفاقات در کنار تعلل مدیران یونایتد برای تقویت این تیم و جذب بازیکنان درخشان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که رونالدو به صورت جدی به فکر ترک این باشگاه باشد و گفته می‌شود که ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، او را به بایرن مونیخ پیشنهاد داده است. 

1722368
این خبر روز گذشته منتشر شد و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت اما در نهایت حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی، بایرن با ابراز احترام به این بازیکن اعلام کرد که تصمیمی برای جذب او در پنجره تابستانی ندارند. 

او در این باره اظهار داشت:« رونالدو بازیکنی درجه یک است که دوران حرفه‌ای درخشان و خارق العاده‌ای را سپری کرده است. با این حال، شایعاتی که درباره حضور او در بایرن به گوش می‌رسد فقط شایعه‌ است و واقعیت ندارد.»

این در حالی است که بسیاری از نزدیکان رونالدو می‌گویند حضور در لیگ آلمان که این بازیکن پیش از این سابقه بازی در آن را نداشته از جذابیت خاصی برای او برخوردار است و به همین دلیل ژرژ مندس تصمیم گرفته که او را به بایرن پیشنهاد کند. 
اسکای اسپورت آلمان مدعی شده که بایرن مونیخ چهار دلیل مهم برای عدم جذب رونالدو داشته است. اول این که آنها مایل هستند ساختار پرداخت دستمزد را در درون باشگاه به درستی حفظ کنند و دستمزد 30 میلیون یورویی رونالدو این توازن را به هم می‌زند. 

1720661
دوم این که این بازیکن 37 سال دارد و سرمایه‌گذاری روی او یک ریسک برای این باشگاه به حساب می‌آید. نکته سوم هم به این موضوع مربوط است که بایرن خواهان جذب بازیکنانی است که توانایی پرس کردن و تمایل زیادی به دویدن در سراسر زمین داشته باشند. 
نکته چهارم نیز حضور مربی جوانی چون ناگلزمان روی نیمکت این تیم و تصمیم این باشگاه برای حفظ روابط سالم و درست در رختکن است که به عقیده آنها ممکن بود با حضور رونالدو به هم بخورد. 
در هرحال بحث انتقال این ستاره پرتغالی به بایرن منتفی به نظر می‌رسد و باید دید که آیا او در نهایت در این تابستان از یونایتد جدا خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها