کد خبر : 1830563 | 04 تیر 1401 ساعت 10:49 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

مذاکرات دوباره چلسی و میلان بر سر ستاره مراکشی

مدیران میلان همچنان به جذب حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی، امیدوار هستند.

مذاکرات دوباره چلسی و میلان بر سر ستاره مراکشی

به گزارش "ورزش سه"، میلان از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب زیاش داشته اما هرگز برای انتقال این بازیکن به سن سیرو به توافق نرسیده است. 
روسونری پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا در فصل گذشته به دنبال تقویت فهرست بازیکنانش است تا بتواند از عنوان قهرمانی خودش در رقابت‌های فصل آینده دفاع کرده و عملکرد خوب و قابل قبولی هم در لیگ قهرمانان داشته باشد. 
حالا به نظر می‌رسد که تلاش‌های میلان برای جذب زیاش احتمالا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی جواب بدهد و این تیم بتواند او را حتی به صورت قرضی به خدمت بگیرد. 
این بازیکن که در هلند به دنیا آمده و بزرگ شده، می‌تواند در پست هافبک بازی‌ساز پشت سر مهاجمان بازی کند و این یکی از پست‌هایی است که میلان نیاز به تقویت آن دارد تا بتواند رقابت کافی برای براهیم دیاز را ایجاد کند. 

1540508
قرارداد زیاش تا ژوئن 2025 ادامه دارد اما جانلوکا دی مارتزیو، کارشناس اسکای اسپورت ایتالیا، مدعی شده که حکیم زیاش هم درخواستش برای جدایی را به باشگاه چلسی ارائه کرده و این موضوع می‌تواند کمک بزرگی به میلان باشد. 
این در حالی است که زیاش تنها دو فصل در استمفوردبریج حضور داشته اما شرایطش در فصل گذشته باعث شده که خواهان ترک این تیم باشد. 
مدیر برنامه این بازیکن به میلان در این باره اطلاع داده و به نظر می‌رسد که چلسی حاضر است با قراردادی قرضی به ارزش شش میلیون یورو با جدایی این بازیکن موافقت کند. 
زیاش این فصل 44 بازی در تمامی رقابت‌ها برای چلسی انجام داد و هشت گل و شش پاس گل در کارنامه خودش به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها