کد خبر : 1830576 | 04 تیر 1401 ساعت 11:21 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم طلایی تیم مردان ایران شکسته نشد

مدال نقره آسیا بر گردن میرهاشم حسینی

میرهاشم حسینی با شکست برابر تکواندوکار ازبکستانی به مدال نقره رقابت های قهرمانی آسیا رسید.

مدال نقره آسیا بر گردن میرهاشم حسینی

به گزارش "ورزش سه"، میرهاشم حسینی که پس از المپیک توکیو تغییر وزن داده و به یک وزن بالاتر آمده است، به عنوان سید یک مسابقات در جدول وزن منفی 74 کیلوگرم تکواندو قهرمانی آسیا قرار گرفته بود. قهرمان بازی های آسیایی پس از یک دور استراحت، ابتدا برابر سوی یانگ چینی و سپس مقابل هونگ فوک لی ویتنامی به برتری رسید و به مرحله نیمه پایانی صعود کرد. حسینی در این مرحله نیز کار دشواری نداشت و با ناک دان کردن لاکچای تایلندی در راند دوم، جواز حضور در مسابقه پایانی را به دست آورد.
نایب قهرمان 2017 جهان در دیدار پایانی به مصاف جسوربک جایسونوف ازبکستانی و نفر سوم سال گذشته آسیا رفت. میرهاشم در راند اول عملکرد قابل قبولی نداشت و بارها اسیر ضدحملات حریف شد و 18 بر 6 شکست خورد. در راند دوم نیز درحالی که با اختلاف زیادی از حریف عقب بود، در لحظات پایانی به خودش آمد و اختلاف را کم کرد اما دیگر زمانی باقی نمانده بود و در نهایت 19 بر 16 شکست خورد تا با شکست برابر حریفی که چندماه پیش در تهران او را شکست داده بود، به مدال نقره آسیا بسنده کند.
پیش از این نیز حاجی موسایی در 58 کیلوگرم به مدال نقره آسیا دست یافته بود و با این وضعیت همچنان تیم مردان ایران موفق به کسب مدال طلا نشده است.

دیدگاه‌ها