کد خبر : 1830611 | 04 تیر 1401 ساعت 13:33 | 34.9K بازدید | 6 دیدگاه

خانه مجلل پوگبا، گزینه هالند برای زندگی در منچستر

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در جستجو برای خانه در شهر منچستر به عمارت پل پوگبا رسیده است.

خانه مجلل پوگبا، گزینه هالند برای زندگی در منچستر

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند تصمیم گرفت که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا شده و راهی منچسترسیتی شود.
این بازیکن حالا باید به شهر منچستر نقل مکان کند که پیش از این در دوران کودکی و نوجوانی هم به همراه خانواده‌اش و به واسطه حضور پدرش در ترکیب سیتی در این شهر زندگی کرده است. 
از سوی دیگر، پل پوگبا نیز تصمیم گرفت پس از چند سال حضور در منچستریونایتد، بار دیگر این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرده و به صورت رایگان به یوونتوس برگردد، انتقالی که انتظار می‌رود طی یک یا دو روز آینده به صورت رسمی اعلام شود. 
همین موضوع باعث شده که خانه مجلل و جذاب پوگبا در شهر منچستر برای فروش گذاشته شود و به نظر می‌رسد که این عمارت توجه هالند را جلب کرده است. 

1721077
خانه‌ای که پوگبا در طول دوران حضورش در یونایتد به همراه خانواده در آن اقامت داشت حالا با اجاره ماهانه 30 هزار پوند در دسترس قرار دارد و امکانات ویژه آن مانند استخر، سونا، باشگاه بدنسازی، زمین فوتبال سرپوشیده باعث شده که به گزینه خوبی برای این ستاره جدید سیتی تبدیل شود. 
یکی از منابع نزدیک به هالند به روزنامه سان گفت:« ارلینگ علاقه زیادی دارد که هرچه زودتر خانه‌ای پیدا کرده و در شهر منچستر ساکن شود تا بتوانند با شرایط این شهر سازگار شود. او و پوگبا به خوبی یکدیگر را می‌شناسند و تیم مدیریتی مشترکی دارند. بعید است که پوگبا به انگلیس برگردد و به همین دلیل در فکر فروش خانه است اما حاضر است آن را به هالند اجاره دهد.»
گفته می‌شود هالند به همراه پدرش در طول یک هفته گذشته سه خانه دیگر را نیز دیده‌اند و باید دید که تصمیم این بازیکن در نهایت چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها