کد خبر : 1830628 | 04 تیر 1401 ساعت 17:21 | 68.7K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای مارکا

تصمیم قطعی رئال؛ برای بنزما رقیب می‌آید

مدیران رئال مادرید به این نتیجه رسیدند که تا پایان مهلت انتقالات تابستانی، یک مهاجم نوک جدید جذب کنند.

تصمیم قطعی رئال؛ برای بنزما رقیب می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، در دو سال گذشته تمام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی رئال معطوف به کیلیان امباپه شده بود. رئال ترجیح داد در دو سال تقریبا خرید جدیدی نداشته باشد تا بودجه لازم برای انتقال امباپه فراهم شود.

1718544

 رئال از لحاظ بودجه هیچ مشکلی نداشت و حاضر بود تا 200 میلیون یورو برای امباپه هزینه کند اما سال قبل پی‌اس‌جی حاضر به فروش امباپه نشد و امسال با وجود اینکه همه چیز مهیای ورود امباپه بود، خود بازیکن تصمیم به تمدید با پی‌اس‌جی گرفت تا برنامه‌های انتقالاتی رئال دستخوش تغییر شود.

1670960

مارکا امروز گزارش داد که طی هفته‌های پیش رو سه مهاجم رئال مادرید راهی تیم‌هایی دیگر خواهند شد. یوویچ قرضی به فیورنتینا می‌رود و ماریانو دیاز و بورخا مایورال نیز که تنها یک سال دیگر قرارداد دارند، به دنبال مقصدی جدید برای خود هستند. این احتمال وجود دارد که از بین مایورال و ماریانو یک نفر ماندنی شود ولی تحت هر شرایطی رئال یک مهاجم شماره 9 جدید به‌عنوان ذخیره‌ای مطمئن برای کریم بنزما جذب خواهد کرد. این مهاجم قطعا اروپایی است یا بازیکنی که پاسپورت اروپایی دارد چرا که سهمیه بازیکنان غیراروپایی رئال پر شده است. خوانمی لاتاسا، مهاجم جوان رئال نیز یک سال دیگر در کاستیا توپ خواهد زد و در طول فصل به صلاح‌دید کارلو آنچلوتی برای تیم اول نیز بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها