کد خبر : 1830630 | 04 تیر 1401 ساعت 15:23 | 27.1K بازدید | 27 دیدگاه

پی اس جی بزرگتر از هر بازیکنی است

امباپه: رئیس باعث شد بمانم؛ از حرف‌هایش به‌وجد آمدم

کیلیان امباپه از نقش ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی در تمدید قراردادش صحبت کرد و گفت که از تعریف و تمجیدهای او به وجد آمده است.

امباپه: رئیس باعث شد بمانم؛ از حرف‌هایش به‌وجد آمدم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن موفق شد در رقابت با رئال مادرید پیروز شده و قرارداد امباپه را تمدید کند. 
مدیران این باشگاه تلاش زیادی برای حفظ این بازیکن فرانسوی انجام دادند و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که آنها باور دارند حفظ امباپه در مسیر تحقق رویای فتح لیگ قهرمانان اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند در این راه به آنها کمک کند. 

1721568
 

در نهایت این مهاجم تیم ملی فرانسه نیز تصمیم گرفت که پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده و قرارداد جدیدی با پی اس جی به امضا برساند و تا سال 2025 به حضورش در این تیم ادامه دهد، تصمیمی که با حواشی بسیاری همراه بود. 

1723259

کیلیان امباپه که تعطیلات تابستانی را در نیویورک پشت سر می گذارد، اخیرا سخت مورد تمجید ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه قرار گرفت. ستاره فرانسوی در این رابطه گفت:« رئیس برای حفظ من در پی اس جی تلاش زیادی کرد و بله، او همچنان رئیس من خواهد بود و داستان جدایی تمام شده است. البته که از تعریف و تمجیدهای او به وجد آمدم ولی پی اس جی قبل از من وجود داشت و پس از من نیز به موفقیت ادامه خواهد داد. از 50 سال پیش که پی اس جی تاسیس شد، هویتی مستقل داشت و این هویت حفظ خواهد شد. دوست دارم صفحاتی زرین و پرافتخار در کتاب تاریخ پی اس جی به ثبت برسانم.»

1715470

الخلیفی از امباپه به عنوان یک الگو یاد کرد. الگوی سختکوشی و انگیزه:« حرف های رئیس فشاری را از روی من بر نمی دارد. او فقط حقیقت را گفت. می دانم که بسیاری از مردم در مورد حرف های او فکر می کنند، در مورد آن فکر کرده اند و دوباره در مورد آن فکر خواهند کرد. این یک راه آسان برای ارسال پیامی غیر مستقیم است و من هیچ مشکلی با آن ندارم. باشگاه می داند که بالاتر از همه چیز است. باشگاه از من و هر بازیکنی بالاتر است. این پروژه باشگاه است و پروژه من نیست. همه چیز روشن است؛ من برمی گردم تا بهترین کار را برای پی اس جی انجام دهم؛ بازی و گلزنی».

دیدگاه‌ها