کد خبر : 1830641 | 04 تیر 1401 ساعت 16:20 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

خط و نشان بارسا برای دمبله؛ فقط 5 روز مهلت داری

بارسلونا فقط تا 5 روز دیگر برای عثمان دمبله و پاسخ او به پیشنهاد تمدید صبر خواهد کرد.

خط و نشان بارسا برای دمبله؛ فقط 5 روز مهلت داری

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله علی رغم تمام شایعات، علاقه‌مند به ماندن در بارسلوناست ولی نه با پیشنهادی که هفت ماه پیش از باشگاه دریافت کرد. او حالا تا گردن در آب است و تنها 5 روز دیگر قراردادش به اتمام خواهد رسید.

1702006

طبق ادعای آاس، دمبله در تمام هفته های اخیر در انتظار عقب نشینی باشگاه و دریافت پیشنهاد تمدید جدید بود ولی این پیشنهاد هرگز به دست وی نرسید. ستاره فرانسوی چند روز پیش در تماس با ژاوی، سرمربی بارسا و بزرگترین تحسین کننده خود تماس گرفت و خواهش کرد او میانجی گری کند تا بارسا پیشنهاد بهتری برای وی ارسال کند اما ژاوی آب پاکی را روی دست او ریخت و در پاسخ گفت که موضع باشگاه تغییرناپذیر است؛ یا همین را می پذیری یا باید جدا شوی.

1716827

امروز موندودپورتیوو نوشت که بارسلونا قصد دارد 5 روز دیگر و با پایان قرارداد دمبله، پیشنهاد تمدید خود را پس بگیرد و به این ترتیب دمبله دیگر شانس ماندن در بارسا را از دست خواهد داد. در کادر مدیریتی هستند مسئولانی که معتقدند برای حفظ وجهه باشگاه، پیشنهاد تمدید با دمبله باید تا 30 ژوئن اعتبار داشته باشد و سپس منقضی شود. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه نیز با این پیشنهاد موافق است. در بارسا مدت هاست امید به دمبله را از دست داده اند و معتقدند او تمدید نخواهد کرد. بارسلونا حداکثر تا 5 روز دیگر برای او صبر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها