کد خبر : 1830688 | 04 تیر 1401 ساعت 20:00 | 22.7K بازدید | 13 دیدگاه

لج کردن بایرن با بارسا؛ کمتر از 50 میلیون نمی‌شود

گاردین می‌گوید بایرن مونیخ به بارسلونا اعلام کرده حاضر نیست یک سنت از مبلغ درخواستی خود برای فروش رابرت لواندوفسکی کوتاه بیاید؛ مبلغ درخواستی بایرن 50 میلیون یورو است.

لج کردن بایرن با بارسا؛ کمتر از 50 میلیون نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی گاردین می‌گوید باشگاه بایرن مونیخ به بارسلونا اطلاع داده که برای واگذاری رابرت لواندوفسکی، از مبلغ مد نظرش که 50 میلیون یورو است حتی یک سنت کوتاه نخواهد آمد. بایرن پیش از این اولین پیشنهاد بارسا را رد کرده بود.

گاردین می‌گوید بارسلونا در پیشنهاد اول خود به باشگاه آلمانی اعلام کرده بود حاضر است برای به‌خدمت گرفتن لواندوفسکی 35 میلیون یورو به‌صورت نقدی بپردازد و 5 میلیون نیز در آینده پرداخت کند. اما این پیشنهاد توسط بایرن به‌صورت قطعی رد شده است.

1723317

این مسلما برای مهاجم لهستانی خبر بدی است چرا که او بارها از تمایلش برای ترک بایرن صحبت کرده و با مدیریت باشگاه وارد جنگ لفظی و رسانه‌ای شده است.

مدیران بایرن در پیامی به لواندوفسکی اعلام کرده‌اند که او باید در تاریخ 12 جولای، 22 تیر، مثل سایر بازیکنان خودش را به باشگاه معرفی کند و به‌همراه تیم در تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل شرکت داشته باشد. این در حالی است که بر اساس گزارش‌ها به نظر می‌رسد هم‌تیمی‌های لواندوفسکی از رفتار اخیر هم‌تیمی‌شان ناراحت هستند.

با این شرایط شکی نیست که اگر بارسا موفق نشود لواندوفسکی را امسال تابستان راهی نوکمپ کند‌ ستاره لهستانی فصل آینده روزهای تلخی را در بایرن خواهد گذراند.

1723318

بارسلونا تا این لحظه روی این قمار کرده که اصرار لواندوفسکی برای ترک بایرن، در نهایت اراده مدیران باشگاه آلمانی را سست کرده و آنها را وادار به پذیرش پیشنهاد 35 میلیونی آنها کند. گاردین اما می‌گوید این قمار بارسا نتیجه عکس داده و بایرنی‌ها حالا بیش از پیش روی پیشنهاد 50 میلیونی خود مصر هستند.

دیدگاه‌ها