کد خبر : 1830695 | 04 تیر 1401 ساعت 20:04 | 18.9K بازدید | 2 دیدگاه

عنایتی یکی از بهترین مربیان ایران است

فرزاد جعفری: یک عذرخواهی به نکونام بدهکارم!

بازیکن تیم هوادار معتقد است سازمان لیگ باوجود درصدی که از قرارداد بازیکنان می‌گیرد به خواسته‌های آنها اهمیتی نمی‌دهد.

فرزاد جعفری: یک عذرخواهی به نکونام بدهکارم!

به گزارش "ورزش سه" فرزاد جعفری بازیکن سابق تیم‌های فولاد و نفت در نیم‌فصل به هوادار پیوست تا در تیم رضا عنایتی بازی کند. جعفری که پیش از این در فولاد با نکونام به اختلاف خورده بود، حالا پشیمان شده و بابت آن دوران از سرمربی اسبقش عذرخواهی می‌کند.
با جعفری که فصل آینده دیگر در هوادار توپ نخواهد زد، گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید؛
از دوره حضورت در هوادار برای ما بگو. چه شد که به این تیم آمدی؟
- در نیم‌فصل دوم به این تیم ملحق شدم تا در خدمت عنایتی باشم. به نظرم یکی از بهترین و فنی‌ترین مربیان ایران است. شخصی که همه‌جوره پای کار هست و جا دارد همینجا یک تشکر ویژه از او داشته باشم و امیدوارم هرجایی هست موفق باشد؛ مطمئنم در سالهای آینده به حقش می‌رسد. وقتی به تیم اضافه شدم بیشتر از اینکه من به هوادار و بازیکنان و تیم کمک کنم، اعضای تیم به من کمک کردند تا به شرایطی که یک سال از آن دور بودم؛ برگردم و از این بابت واقعا ممنون آنها هستم. بعد از جدایی‌ام از فولاد شرایط خوبی نداشتم اما خدا کمک کرد توانستم در هوادار به فرم قبلی خودم برگردم.
* وضعیت مالی تیم هوادار چطور بود؟ این پنج درصدی که سازمان لیگ می‌گیرد قضیه‌اش چیست؟
- در خصوص این پنج درصد بزرگان فوتبال ایران صحبت کردند. سازمان لیگ پنج درصد از قراردادهای ما را کسر نمی‌کند اما متاسفانه پیگیری‌ای راجع‌به حق‌و‌حقوق ما نمی‌کند. یکی از آیین نامه‌ها‌ی فیفاست که بعد از چند روز دریافت نکردن حقوق، بازیکن می‌تواند با دادن یک هشدار نسبت به فسخ قراردادش اقدام کند. چیزی که شامل حال شخص من شده و تجربه کردم، قانونی هست که بازیکن ایرانی نمی‌تواند فسخ کند مگر اینکه چنین بندی در قراردادش داشته باشد؛ درحالی‌که در فیفا این قانون هست. من تنها نیستم خیلی از بازیکنان و تیم‌ها این مشکل را دارند که باید هفت هشت ماه بی‌پولی تحمل کنند ولی سازمان لیگ در ازای آن پنج درصد هیچ خدمتی برای ما ندارند. از اول فصل تا الان باز‌ینان هوادار ۵۵ درصد گرفته‌اند. چه باید کرد؟ برویم شکایت کنیم بعد از ۵ یا ۶ ماه پول ما را اگر بدهند؛ آیا ارزش پول آن زمان را دارد؟
خود من 10 سال پیش از تیمی یک مبلغی طلب داشتم که آن زمان با آن خیلی کارها می‌توانستم بکنم ولی وقتی دستم را گرفت یک صدم آن زمان ارزش نداشت. امیدوارم قانونی بگذارند که ما بازیکنان هم بیشتر از این ضرر نکنیم. آنها همان ابتدای قرارداد ۵ درصد خودشان را برمی‌دارند و دیگر برایشان مهم نیست بازیکن چه درصدی از قراردادش را می‌گیرد.
* با هوادار قرارداد داری؟
- خیر. قراردادم با این تیم تمام شده و فعلا چند پیشنهاد دارم که امیدوارم با انتخاب تیم جدید بتوانم آینده فوتبالی خوبی را رقم بزنم و برای تیم جدیدم هم پرثمر باشم.
* صحبت پایانی؟
- جا داره تشکر ویژه‌ای هم داشته باشم از جواد نکونام چرا که الان متوجه می‌شوم آن سخت‌گیری‌های ایشان که به منِ بازیکن وارد می‌کرد بابت چه بود و از ایشان هم تشکر می‌کنم و هم عذرخواهی.

دیدگاه‌ها