کد خبر : 1830697 | 04 تیر 1401 ساعت 20:17 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

وعده جدید؛ صدور حکم پرونده ویلموتس تا 7 مرداد

زمان اعلام حکم پرونده شکایت سرمربی سابق تیم ملی از فدراسیون ایران بازهم به تعویق افتاد.

وعده جدید؛ صدور حکم پرونده ویلموتس تا 7 مرداد

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی ایران بعد از برکناری‌اش از این سمت به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرد و توانست در کمیته انضباطی فیفا علیه ایران حکم بگیرد.
در حکم اولیه فدراسیون ایران محکوم به پرداخت 6 میلیون یورو به ویلموتس شد و هزینه دادرسی را نیز باید پرداخت کند. بعد از آن فدراسیون فوتبال ایران با استخدام وکلای بین‌المللی به حکم صادر شده اعتراض کرد و پرونده به دادگاه عالی ورزش رفت. 
با توجه به اینکه دادگاه CAS چندین بار اعلام حکم نهایی را به تعویق انداخته، پیش بینی می‌شد آخرین وعده این دادگاه برای صدور حکم در تاریخ 23 اردیبهشت 1401 محقق شود اما این اتفاق رخ نداد.
حالا اما دادگاه CAS‌ زمان جدیدی را برای صدور حکم نهایی پرونده شکایت ویلموتس از ایران معین کرده است. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال بر اساس مکاتبات صورت گرفته، مهلت صدور رای تا تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲، ۷ مرداد ۱۴۰۱ تمدید شده است.
بی تردید صدور حکم پرونده ویلموتس نگرانی بزرگی را از روی دوش فدراسیون‌نشینان برمی‌دارد. اگرچه فدراسیون فوتبال در این پرونده قطعا به پرداخت مبلغی محکوم می‌شود اما هرچه باشد تعیین تکلیف این پرونده که چندین ماه طول کشیده، می‌تواند یکی از دغدغه‌ها را برطرف کند.

دیدگاه‌ها