کد خبر : 1830710 | 04 تیر 1401 ساعت 22:10 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

تهدید مدیرعامل مس شهربابک به قطع همکاری

مشکلات مالی و عدم تخصیص بودجه مدنظر برای شکل‌گیری تیمی در حد مدعی صعود، باعث شده تا اکنون مدیرعامل این باشگاه تهدید به کناره‌گیری از سمت خود کند.

تهدید مدیرعامل مس شهربابک به قطع همکاری

به گزارش "ورزش سه"، مس شهربابک طی دو فصل اخیر توانسته روند موفقی را طی کند و اکنون در این فصل چشم به سهمیه صعود به لیگ برتر دوخته است.

آنها که در گذشته سقوط به دسته پایین‌تر را چشیده بودند، موفق شدند سه فصل قبل با خریداری امتیاز بار دیگر در لیگ دسته دوم حاضر شوند و در رقابتی نزدیک اما از دستیابی به سهمیه صعود به لیگ آزادگان بازماندند. در ادامه اما این تیم با هدایت فنی وحید رضایی و مدیریت عباس قشمی توانست با عملکردی قابل توجه، چند هفته مانده به پایان فصل، جواز صعود به لیگ دسته اول را به‌دست بیاورد.

مس شهربابک در فصل گذشته اما در شرایطی که حتی در مقطعی جزو مدعیان صعود نیز محسوب می‌شد، اقداماتی را متوجه خود دید که آنها را از این هدف دور کرد. با این حال این تیم توانست در اولین فصل حضورش در لیگ آزادگان، به ثبات مدنظری که دنبال آن بود دست یابد. آنها اما این فصل جاه طلبی بزرگی را دنبال می‌کنند و چشم به سهمیه صعود نیز دوخته‌اند.

با این حال در نظر گرفتن بودجه اندک در مقایسه با دیگر رقبا، باعث شده تا اکنون مدیرعامل باشگاه نیز تهدید به استعفا کند. عباس قشمی که طی سه فصل مدیریت در این باشگاه، شرایط مناسبی را طی کرده و موازی با فوتبال توانسته ساختار باشگاه را با راه اندازی و ساخت استادیوم ورزشی و خوابگاه و همچنین هتل به سمتی پیش ببرد که این تیم نیز بتواند در آینده حرف زیادی برای گفتن داشته باشد، انتظار داشت در این فصل موازی با دیگر تیم‌های زیرمجموعه مس، با دستیابی به بودجه لازم، شرایط را برای حضور در کورس مدعیان دنبال کند.

اما گفته می‌شود در آخرین جلسه‌ای که حول تخصیص بودجه برای این باشگاه در نظر گرفته شده، مدیران ارشد مس بودجه کمتری نسبت به آنچه که این باشگاه برای پیشبرد اهداف خود در نظر داشته، در نظر گرفته‌اند. اتفاقی که اکنون باعث شده تا گمانه زنی درباره آینده مدیریتی این باشگاه و عباس قشمی در خصوص پایان همکاری هم به اوج خود برسد. مدیرعامل جوان مس شهربابک که توانسته بود در طول دوران حضورش در این باشگاه، اقدامات قابل توجهی را از حیث ساختار برای شهربابکی‌ها شکل دهد، امیدوار بود در مسیر اهدافی که دنبال می‌کردند، بتوانند با دستیابی به بودجه لازم، در رقابت با دیگر مدعیان فصل آتی لیگ آزادگان شرایط بهتری را دنبال کنند. باید دید در ادامه آیا وحید رضایی به‌عنوان سرمربی و قشمی به‌عنوان مدیرعامل در این تیم کار را دنبال خواهند کرد یا شرایط به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها