کد خبر : 1830734 | 05 تیر 1401 ساعت 09:22 | 24.1K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی؛ گرت بیل به لس آنجلس اف سی پیوست

گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید، پس از جدایی از این تیم به لیگ فوتبال آمریکا رفت.

رسمی؛ گرت بیل به لس آنجلس اف سی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بیل با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد. 
بسیاری مدعی شده بودند که او تصمیم دارد پس از اتمام قراردادش با رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما به نظر می‌رسد که صعود تاریخی تیم ملی ولز به جام جهانی 2022 قطر باعث شد که این بازیکن نظرش را در این باره تغییر دهد. 
این بازیکن 32 ساله قرار است از فصل آینده با پیراهن لس آنجلس اف سی در لیگ آمریکا به میدان برود و هم تیمی جورجو کیه‌لینی، مدافع کهنه‌کار یوونتوس، شده که او نیز این فصل از جمع بیانکونری جدا شده و به این تیم ملحق شد. 

1723393
گفته می‌شود مدت زمان قرارداد بیل با این باشگاه آمریکایی برای یک فصل است و آنها پس از پایان فصل آینده درباره تمدید این قرارداد تصمیم‌گیری خواهند کرد. جزییات نهایی این انتقال هنوز منتشر نشده است. 
این ستاره سابق تاتنهام و رئال مادرید ساعاتی پیش با انتشار ویدیویی در صفحه توییترش به صورت رسمی این انتقال را تایید کرد. او در توضیح این ویدیو که در آن با پیراهن مشکی رنگ این باشگاه دیده می‌شد نوشت:« به زودی تو را می‌بینم، لس آنجلس!»
این بازیکن در چند فصل گذشته شرایط خوبی در رئال مادرید نداشت و معمولا یا مصدوم بود و یا به بازیکنی سکونشین تبدیل شده بود. او حالا در آستانه جام جهانی، این فرصت را دارد که هم در لیگ آمریکا بدرخشد و کیفیتش را در این لیگ به رخ بکشد و هم خودش را آماده درخشش با تیم ملی کشورش در قطر کند.

دیدگاه‌ها