کد خبر : 1830832 | 05 تیر 1401 ساعت 17:03 | 130.8K بازدید | 22 دیدگاه

استوری کریم‌زاده در کنار محبی خبرساز شد

هدف نقل‌و‌انتقالاتی استقلال با یک قلب آبی! (عکس)

متین کریم زاده یک استوری از دوست دوران کودکی خود محمد محبی منتشر کرد که یک قلب آبی در این تصویر خبرساز شده است.

هدف نقل‌و‌انتقالاتی استقلال با یک قلب آبی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی هدف نقل و انتقالاتی بسیاری از تیم های لیگ برتری در این تابستان بوده است. بازیکنی که مورد توجه استقلال، سپاهان و پرسپولیس قرار گرفت که پس از جذب نفرات مورد نظر یحیی گل محمدی، سرخپوشان از کورس رقابت خارج شدند و اکنون دو سرمربی جدید و پرتغالی به دنبال جذب این وینگر جوان هستند.

طبق اعلام مدیران استقلال، آنها نامه درخواست جذب محبی را به باشگاه سانتاکلارا ارسال کرده اند و در انتظار پاسخ نهایی این باشگاه برای به خدمت گیری محبی هستند و باید دید در نهایت این بازیکن راهی استقلال می شود یا به تیم سابقش سپاهان بازخواهد گشت و یا به طور کلی در پرتغال به فوتبالش ادامه خواهد داد.

محبی که این روزها در ایران تمریناتش را برگزار می کند، به همراه متین کریم زاده در قابی مشترک دیده شد. کریم زاده که نیم فصل قبل به صورت قرضی در نساجی توپ می زد، با پایان مهلت قراردادش به استقلال بازخواهد گشت و باید دید کادرفنی چه تصمیمی درخصوص این بازیکن خواهد گرفت.

1723491

کریم زاده امروز استوری جالبی را از خود در کنار محبی به اشتراک گذاشت. این دو بازیکن بوشهری تقریبا از رده های پایه در کنار یکدیگر رشد کرده و به فوتبال ایران معرفی شدند. این دو زمانی در شاهین بوشهر هم تیمی بودند که در نهایت کریم زاده راهی پارس شد و محبی نیز به سپاهان پیوست.

در استوری که کریم زاده در کنار محبی منتشر کرده، یک قلب آبی نیز دیده می شود که همین مسئله باعث بروز شایعاتی درباره احتمال حضور این بازیکن در استقلال شد. ستاره ای که می تواند نیروی تهاجمی تیم ریکاردو ساپینتو را افزایش دهد و باید دید در نهایت این دو بازیکن بوشهری یکبار دیگر هم تیمی خواهند شد یا خیر. مدیران استقلال برای اینکار باید با سانتاکلارا به توافق رسیده و مبلغ رضایت نامه محبی را پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها