کد خبر : 1830866 | 05 تیر 1401 ساعت 20:00 | 17.9K بازدید | 7 دیدگاه

رابی فاولر

صلاح به دنبال باج‌خواهی از لیورپول است

رابی فاولر، اسطوره لیورپول، می‌گوید محمد صلاح با تمدید نکردن قراردادش عملا در حال تهدید کردن و باج گرفتن از باشگاه است.

صلاح به دنبال باج‌خواهی از لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات اخیر درباره آینده محمد صلاح در لیورپول، هواداران این تیم را نگران کرده، رابی فاولر، یکی از اسطوره‌های مرسی‌ساید، می‌گوید صلاح با رفتاری که در جریان مذاکرات تمدید قرارداد نشان داده عملا در حال تهدید باشگاه و باج‌گیری از لیورپول است.

قرارداد فعلی صلاح با لیورپول تابستان آینده منقضی می‌شود و گفته می‌شود او برای تمدید قراردادش خواهان افزایش قابل توجه دستمزد خود بوده و به لیورپول اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به تمدید است که با درخواست او موافقت شود. تعلل در به نتیجه رسیدن مذاکرات باعث شده در روزهای اخیر حتی شایعاتی درباره جدایی او در تابستان جاری مطرح شود.

1716906

رابی فاولر، اسطوره لیورپول، در یادداشتی برای روزنامه میرر، در این باره نوشت:" کاملا مشخص است که صلاح خود را مستحق دستمزدی می‌داند که خیلی بالاتر از دستمزد پیشنهادی لیورپول است. صلاح احتمالا پیش خودش اینطور محاسبه می‌کند که اگر قرار باشد تابستان آینده لیورپول را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند، باید امسال دستمزد خیلی بالایی بگیرد به علاوه پاداش قابل توجه".

فاولر در ادامه یادداشت خود ادامه داد:" اما لیورپول هم محاسبات خود را دارد و برای همین است که با خواسته او تا این لحظه موافقت نکرده. لیورپول می‌گوید آیا تابستان آینده صلاح همان بازیکنی است که در حال حاضر این همه خواهان دارد؟ در اینکه صلاح مدتها است یکی از بهترین‌های دنیا بوده هیچ شکی نیست. ولی او از ژانویه به بعد، با توجه به استاندارد خودش، معمولی بود".

دیدگاه‌ها