کد خبر : 1830892 | 05 تیر 1401 ساعت 21:42 | 58.7K بازدید | 5 دیدگاه

لیگ ملت‌ها؛ کورک یک‌ تنه نسخه آمریکا را پیچید

تیم ملی لهستان با درخشش بارتوژ کورک موفق به شکست آمریکا شد.

لیگ ملت‌ها؛ کورک یک‌ تنه نسخه آمریکا را پیچید

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین بازی روز آخر هفته دوم لیگ ملت‌ها امروز دو‌ تیم لهستان و آمریکا در صوفیه به مصاف یکدیگر رفتند؛ تقابل دو غول والیبال دنیا که اتفاقا رقابت فوق العاده جذابی هم از کار درآمد. جدال بین این دو تیم همواره از جذابیت های بالایی برخوردار است و مطابق انتظار بازی امروز نیز از این قاعده مستثنی نبود.

دو تیم در حالی امروز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که هر کدام در مسابقات قبلی خود فقط یک شکست را متحمل شده بودند؛ موضوعی که حساسیت دیدار امروز را دو چندان کرده بود.

1723540

آمریکا در مسابقه امروز شروع بهتری داشت و موفق شد ست اول را ۲۵-۲۱ پیروز از زمین خارج شود. با این‌ حال شاگردان گربیچ به بهترین شکل ممکن به بازی برگشتند ‌و سه ست بعدی را به ترتیب با نتایج ۲۵-۲۳، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۲۲ پیروز از زمین مسابقه خارج شدند تا لهستان فاتح این جدال بزرگ باشد.

بارتوژ کورک، فوق ستاره و پشت خط زن لهستان ستاره بی چون و چرای این تیم در دیدار امروز بود و به تنهایی ۲۳ امتیاز کسب کرد. بعد از باخت به ایران این د‌ومین شکست آمریکا در VNL بود و باعث شد‌ تیم‌ جان اسپرا هفته دوم را با رتبه پنجمی به پایان برساند. همچنین لهستان با کسب هفتمین برد خود در رتبه دوم‌ قرار گرفت.

دیدگاه‌ها