کد خبر : 1830896 | 05 تیر 1401 ساعت 22:39 | 46.8K بازدید | 5 دیدگاه

اریکسن در اولدترافورد؛ تا چند ساعت دیگر

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تصمیم نهایی کریستین اریکسن درباره پیوستن به منچستریونایتد تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

اریکسن در اولدترافورد؛ تا چند ساعت دیگر

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌ها در انگلیس، منچستریونایتد، آخرین پیشنهاد خود برای جذب کریستین اریکسن را به او ارائه داده و همه چیز وابسته به تصمیم این ستاره دانمارکی است. تصمیمی که تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد. یونایتد اطمینان دارد که اریکسن را از فصل آینده در ترکیب خود خواهد داشت.

اریکسن در ماه ژانویه با قراردادی کوتاه‌مدت به باشگاه برنتفورد پیوست. او بعد از ایست قلبی در جریان رقابتهای یورو2020 مدتی از میادین دور بود و پیوستن به برنتفورد، بازگشت دوباره او به مستطیل سبز بود. اریسکن در برنتفورد خوش درخشید و در فرار این تیم تازه صعود کرده از منطقه سقوط نقشی کلیدی بازی کرد.

1723547

در پایان فصل قرارداد اریکسن با برنتفورد به پایان رسید و او حالا در آستانه پیوستن به یونایتد قرار دارد. اریک‌ تن‌هاخ وارث تیمی شده که چند هافبک برجسته از جمله ماتیچ، پوگبا و خوان ماتا را از دست داده است. در نتیجه او بیش از هر چیز به دنبال جذب هافبک‌های تکنیکی است و یکی از گزینه‌های او کریستین اریکسن بود.

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار شهیر ایتالیایی، با تایید این گزارش‌ها اعلام کرد انتظار می‌رود اریکسن، ظرف یکی دو روز آینده و حتی ظرف ساعات آینده از تصمیم خود برای موافقت با پیشنهاد منچستریونایتد پرده بردارد.

با اینکه در روزهای اخیر گفته می‌شد تیم قدیمی اریکسن، تاتنهام، هم به دنبال به خدمت گرفتن ستاره دانمارکی است اما حالا مشخص شده که تاتنهام پا پس کشیده و تنها گزینه برای ستاره دانمارکی بازی در اولدترافورد خواهد بود.

دیدگاه‌ها