کد خبر : 1830908 | 05 تیر 1401 ساعت 23:59 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

اینتر، ویدال و سانچس را نمی‌خواهد؛ آنها نمی‌روند

با اینکه اینتر به آرتورو ویدال و الکسیس سانچس اعلام کرده تمایلی به حضورشان ندارد، این دو ستاره پیشنهادهای خود را یکی بعد از دیگری رد می‌کنند.

اینتر، ویدال و سانچس را نمی‌خواهد؛ آنها نمی‌روند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه اینتر به دو بازیکن کهنه‌کار خود، آرتورو ویدال و الکسیس سانچس، اعلام کرده آنها فصل آینده در برنامه‌های تیم جایگاهی ندارند ولی ویدال و سانچس، پیشنهادهای خود را یکی بعد از دیگری رد می‌کنند. جدیدترین پیشنهاد ویدال از گالاتاسارای ترکیه بوده و الکسیس سانچس هم اخیرا به پیشنهاد یک تیم از اسپانیا پاسخ منفی داده.

1723566

نراتزوری که روملو لوکاکو را به‌صورت قرضی از چلسی به‌خدمت گرفته؛ قصد دارد بازیکنانی که نیازی به آنها ندارد را تعیین‌تکلیف کند. ویدال و سانچس دو نفر از این بازیکنان مازاد هستند.

الکسیس سانچس 33ساله اخیرا پیشنهادهای سویا، گالاتاسارای و مارسی را رد کرده و حالا یک روزنامه شیلیایی گزارش داد که سانچس در روزهای اخیر با پیشنهاد بازی در ویارئال هم مخالفت کرده.

قرارداد سانچس با اینتر تابستان سال آینده منقضی می‌شود. با توجه به مخالفت این ستاره شیلیایی با انتقالش به باشگاه‌های دیگر، گفته می‌شود اینتر برای حذف او از لیست دستمزدها ممکن است با سانچس برای فسخ دوطرفه قرارداد او مذاکره کند.

1578726

دیگر ستاره شیلیایی اینترمیلان، آرتورو ویدال، هم شرایط مشابهی با سانچس دارد. روزنامه دپورتس، چاپ شیلی، امروز گزارش داد که ویدال در روزهای اخیر پیشنهاد گالاتاسارای ترکیه را رد کرده. این روزنامه مدعی شد گالاتاسارای حتی حاضر بوده به او دستمزدی نزدیک به دستمزد فعلی‌اش در اینتر بپردازد.

دو باشگاه دیگری که تا کنون برای جذب ویدال پیشنهاد داده‌اند فلامنگوی برزیل و بوکاجونیورز آرژانتین بوده‌اند. هر چند این دو باشگاه قادر به پرداخت دستمزدی نزدیک به دستمزد اینتر نیستند.

البته در روزهای اخیر اعلام شد باشگاه اینترمیامی هم به آرتورو ویدال پیشنهاد داده. باید دید آیا ستاره شیلیایی پیشنهاد دیوید بکام را هم رد می‌کند یا در نهایت تصمیم می‌گیرد سال‌های آخر فوتبالش را در آمریکا دنبال کند؟

دیدگاه‌ها