کد خبر : 1830938 | 06 تیر 1401 ساعت 10:54 | 57.3K بازدید | 16 دیدگاه

حضور نیمار در یونایتد، کلید انتقال رونالدو به رم

شایعات مربوط به جدایی نیمار، ستاره برزیلی، از پاری‌سن ژرمن، امید رم به جذب کریستیانو رونالدو را بیشتر کرده است.

حضور نیمار در یونایتد، کلید انتقال رونالدو به رم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بسیاری از منابع فرانسوی و اسپانیایی مدعی شدند که نیمار از شرایطش در پاری‌سن ژرمن راضی نیست و قصد دارد از این تیم جدا شود. 
این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که جدایی نیمار یکی از شرایط تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پی‌اس‌جی بوده، هرچند که این بازیکن چنین موضوعی را تکذیب کرده بود. 
از سوی دیگر نیز گفته می‌شود رونالدو هم به هیچ‌وجه از شرایط منچستریونایتد راضی نیست و عملکرد ضعیف این تیم در بازار نقل و انتقالات باعث تشدید این ناراحتی شده و همین باعث شده که او تصمیم به جدایی از این تیم در پنجره تابستانی بگیرد. 

1723141
در روزهای اخیر نام باشگاه‌های بسیاری در کنار نام این ستاره پرتغالی به گوش می‌رسید و روزنامه‌های ایتالیایی روز گذشته مدعی شدند که ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، او را به باشگاه رم هم پیشنهاد کرده است. 
حالا گفته می‌شود که مدیران یونایتد در حال ارزیابی شرایط نیمار هستند تا بتوانند این بازیکن برزیلی را در روزهای آتی به‌خدمت بگیرند و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، زمینه برای انتقال رونالدو به رم بیش از پیش فراهم خواهد شد. 
دستمزد بالای نیمار موضوع مهمی در انتقال این بازیکن است و هر باشگاهی توانایی پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارد اما از منچستریونایتد و چلسی به‌عنوان گزینه‌های اصلی و در دسترس برای جذب او یاد می‌شود. 
پیوستن این ستاره برزیلی به منچستریونایتد ممکن است احتمال موافقت مدیران این باشگاه با جدایی رونالدو را نیز افزایش دهد، چرا که بسیاری از رسانه‌ها از مخالفت آنها با جدایی او خبر داده بودند.

دیدگاه‌ها