کد خبر : 1830973 | 06 تیر 1401 ساعت 14:31 | 15.2K بازدید | 4 دیدگاه

کوچ منصوری از قائمشهر به رفسنجان؛

مرتضی منصوری سومین خرید مسی‌ها (عکس)

مرتضی منصوری مدافع ۳۲ ساله سابق تیم‌های پدیده، سپاهان و نساجی مازندران با امضای قراردادی رسمی به مس رفسنجان پیوست.

مرتضی منصوری سومین خرید مسی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این باشگاه مس رفسنجان با طراحی پوستری خبر از چهار خرید رسمی داده بود. آنها ابتدا از حامد لک رونمایی کردند و سپس ایمان سلیمی مدافع گل‌گهر که به دلیل مصدومیت فصل گذشته را از دست داده بود، خبر پیوستنش به اردوی نارنجی‌پوشان کرمانی اعلام شد.
حالا سومین خرید مسی‌ها در سومین روزی که این باشگاه در حال رسانه‌ای کردن خریدهای خود است، رونمایی شده و مرتضی منصوری مدافع فصل گذشته نساجی مازندران که با این تیم توانست به مقام قهرمانی جام حذفی هم دست پیدا کند، به عضویت مس رفسنجان درآمد.
منصوری با درخشش در پدیده خودش را به اهالی فوتبال در ایران معرفی کرد و سپس مورد توجه امیرقلعه نویی قرار گرفت و به سپاهان پیوست. این بازیکن در دومین سال حضور محرم نویدکیا تصمیم به جدایی گرفت و در ازای معاوضه‌ای که میان سپاهان و نساجی انجام شد، به این تیم کوچ کرد. 
سال گذشته فرشاد محمدی‌مهر و حسن جعفری دو مدافع راست تیم فوتبال پدیده بودند که انتظار می‌رود که با اضافه شدن مرتضی منصوری یکی از این دو بازیکن سال آینده را در تیم دیگری بازی کند.

1723634

گفتنی است چهارمین خرید رفسنجانی‌ها نیز روز آینده اعلام می‌شود و یک مهاجم خارجی است که تجربه فراوانی از بازی در فوتبال ایران دارد.

دیدگاه‌ها