کد خبر : 1830981 | 06 تیر 1401 ساعت 15:18 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز شرط گذاشت

تایید شد؛ مذاکره سوارز با باشگاه مشهور آرژانتینی

ریورپلاته آرژانتین علاقه به جذب لوئیس سوارز را تایید کرد ولی این انتقال نهایی نشده است.

تایید شد؛ مذاکره سوارز با باشگاه مشهور آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای، با اتمام قراردادش از اتلتیکو جدا شده و فعلا بدون تیم است. او که از ناحیه زانو آسیب دیده، فعلا در حال گذرلان تعطیلات تابستانی در ایبیزاست و هنوز به‌طور کامل بهبود پیدا نکرده ولی پیشنهادات مختلفی را تحت بررسی دارد. 

1723629

شب گذشته چندین منبع آرژانتینی و نیز شبکه "espn" ادعا کردند که سوارز پیشنهاد ریورپلاته را قبول کرده و فصل بعد برای این تیم پرطرفدار بازی خواهد کرد. شایعه‌ای که به سرعت بازتاب پیدا کرد و موجی از خوشحالی را در میان هواداران ریور موجب شد.

مارسلو گایاردو، مربی ریور نیز تایید کرد که به سوارز علاقه‌مند هستند:« ما نیاز به تقویت خط حمله خود داریم. با جدایی جولیان آلوارز(به سیتی پیوسته) از بین سوارز و بورخا(بازیکن کلمبیایی) یکی به جمع ما اضافه خواهد شد. سوارز فعلا مصدوم است و در حال ریکاوری، ضمن اینکه هنوز به ما پاسخ قطعی نداده است. فعلا باید به داشته‌هایمان توجه کنیم و بازی‌های پیش رو.»

1719774

نشریه "اُلِه" در این‌رابطه نوشت که سوارز به دو شرط پیشنهاد ریور را قبول خواهد کرد. اولی اینکه پیشنهادات اروپایی او قانع کننده نباشند. دوم اینکه ریور در مرحله یک‌هشتم نهایی جام لیبرتادورس بتواند ولزسارسفیلد را حذف کند. دیدار رفت سه روز دیگر برگزار می‌شود. سوارز قصد دارد در بهترین فرم به جام جهانی 2022 برسد و می‌خواهد در تیمی بازی کند که در آن نقش مهمی داشته باشد. ریور می‌تواند مقصدی ایده آل برای او تلقی شود؟

دیدگاه‌ها