کد خبر : 1830983 | 06 تیر 1401 ساعت 15:31 | 43.1K بازدید | 11 دیدگاه

ماریانو بالاخره می‌رود؟

شرط جانشین رونالدو برای جدایی از رئال مادرید

مدیر برنامه‌های ماریانو دیاز تایید کرد که او در حال بررسی پیشنهاداتش است ولی به هر قیمتی حاضر به جدایی نیست.

شرط جانشین رونالدو برای جدایی از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو دیاز تابستان 2018 و پس از درخشش در لیون به رئال بازگشت و به او پیراهن شماره 7 رونالدو را هم دادند اما همواره درگیر مصدومیت‌ها بوده و هرگز نتوانسته درخشش لازم را نشان دهد. او فصل 21-2020 مورد اعتماد زیدان قرار نداشت و فصل قبل با کارلتو هم شرایط او تغییر نکرد.

1658774

ماریانو سالانه 4.5 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد و هنوز یک‌سال دیگر نیز قرارداد دارد؛ در حالی‌که رئال در دو تابستان گذشته قصد فروش وی را داشت که با مقاومت روبه‌رو شد. ماریانو دوری از ترکیب و سکونشینی را تحمل می‌کند چرا که در هیچ باشگاهی به او این اندازه دستمزد نمی‌دهند. سال گذشته او پیشنهاد رایووایکانو را رد کرد و امسال هم از ختافه و فنرباغچه پیشنهاد دارد.

1332624

داوید آرانده، مدیر برنامه‌های ماریانو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که او قصد جدایی دارد:« بله، ماریانو پیشنهاداتی دارد و به جدایی فکر می‌کند ولی برای این مهم او همه جوانب را بررسی می‌کند. نباید فراموش کرد که ماریانو هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد. اگر پیشنهاد خوبی برایش برسد، قطعا از رئال جدا می‌شود ولی چیزی قطعی نیست.»

آرانده ادامه داد:« برخی می‌گویند او به‌خاطر پول در رئال مانده که این اشتباه است. ماریانو به هر تیم دیگری برود، دستمزد بیشتری دریافت خواهد کرد. همچنین زندگی راحت و آسوده در مادرید نیز دلیل ماندن او نیست. ماریانو و خانواده‌اش اهل بارسلونا هستند و در آن شهر از هر جای دیگری راحت‌ترند. او هنوز دو ماه دیگر برای تصمیم گیری زمان دارد.»

دیدگاه‌ها