کد خبر : 1830990 | 06 تیر 1401 ساعت 16:00 | 9K بازدید | 4 دیدگاه

خشم رئیس سابق فیفا

حمله بلاتر به اینفانتینو؛ دزد و جانی نیستم

سپ بلاتر از جانی اینفانتینو انتقاد کرد و گفت که به دنبال خراب کردن او است.

حمله بلاتر به اینفانتینو؛ دزد و جانی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، سپ بلاتر، رئیس پیشین فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) اعلام کرد که جانی اینفانتینو، رئیس فعلی این سازمان به دنبال خراب کردن او است.

دادستانی سوییس اخیرا برای سپ بلاتر و میشل پلاتینی ۲۰ ماه حبس تعلیقی درخواست کرده است. بلاتر ۸۶ ساله و پلاتینی ۶۶ ساله به جرم کلاهبرداری، جعل، اختلاس و سوء استفاده از مقام مدیریتی خود متهم هستند.

1720048

سپ بلاتر گفت:« من می‌خواهم به افتخار خودم بایستم. وقتی به ریاست فیفا رسیدم هیچ کس نبود و زمانی که من رفتم، ما تبدیل به یک سازمان بین‌المللی شدیم که از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حتی سیاسی سرآمد بود. نمی‌دانم چرا، اما اینفانتینو نمی‌خواهد من را ببیند. او حتی سعی می‌کند به‌طور دروغین علیه من پرونده‌سازی کند. او می‌خواهد من و هر کاری را که انجام داده‌ام زیر سوال ببرد زیرا فکر می‌کند کارش بهتر است.»

1703263

او در ادامه صحبت‌هایش گفت:« باید بگویم که واقعا از کارهایی که او انجام داده است ناراحت شدم. من متهم به جرایم جنایی هستم که مرا یک دزد نشان می‌دهد. این ادعاها همگی پوچ است. من نمی‌دانم چرا محاکمه می‌شوم. مطمئنم که هزاران، اگر نه میلیون‌ها بازیکن فوتبال همین‌طور فکر می‌کنند.»

سپ بلاتر در سال ۱۹۷۵ به فیفا پیوست، او در سال ۱۹۸۱ دبیرکل و در سال ۱۹۹۸ رییس این نهاد شد. او در سال ۲۰۱۵ مجبور به کناره‌گیری و توسط فیفا به مدت هشت سال محروم شد که بعداً به 6 سال تقلیل یافت.

دیدگاه‌ها