کد خبر : 1830996 | 06 تیر 1401 ساعت 17:03 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

وحید رضایی در آستانه پایان همکاری در کرمان

سرمربی مس شهربابک احتمالا با این باشگاه برای فصل آتی به توافق دست نیابد و از جمع نارنجی‌پوشان جدا شود.

وحید رضایی در آستانه پایان همکاری در کرمان

به گزارش "ورزش سه"، وحید رضایی، سرمربی موفق مس شهربابک که موفق شده این تیم را از لیگ دسته دوم راهی لیگ آزادگان کند و در فصل گذشته نیز در مقطع زیادی از فصل در جمع مدعیان صعود قرار داشتند، اکنون با گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص آینده‌اش مواجه شده است.

در شرایطی که فصل گذشته مس کرمان نیز موفق شد سهمیه صعود به لیگ برتر را به‌دست بیاورد، شهربابکی‌ها امیدوار بودند که با دستیابی به بودجه مناسب در این فصل، شرایط را برای صعود به لیگ برتر دنبال کنند. در این رابطه اما گفته می‌شود بودجه لازم و قابل توجهی که بتوانند برای صعود به لیگ برتر روی آن برنامه ریزی کنند، به این باشگاه اختصاص نیافته است. وحید رضایی نیز که بعد از قهرمانی در لیگ دسته دوم، امیدوار بود این فصل شرایط مناسبی برای پیش برد اهدافش در این باشگاه و صعود به لیگ برتر شکل گیرد، اکنون با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، برای ادامه همکاری با شهربابک دچار تردید شده است و امکان این که بعد از سه فصل حضور در این تیم، همکاری‌اش را پایان دهد؛ زیاد است.

در خصوص وحید رضایی، شایعاتی نیز درباره احتمال همکاری با باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی بعد از جدایی حمید مطهری شکل گرفته بود؛ که طرفین هنوز به جلسه رسمی در این خصوص نرسیده‌اند و به نظر می‌رسد رضایی قصد داشته باشد به کار خود در سرمربیگری همچنان ادامه دهد.

دیدگاه‌ها