کد خبر : 1830998 | 06 تیر 1401 ساعت 17:22 | 21.7K بازدید | 6 دیدگاه

از دفاع وسط تا مهاجم؛

سپاهان در این پنج پست بازیکن می‌خواهد

با جذب میلاد زکی‎‌پور و به‌ویژه محمد دانشگر که حضورش نیاز طلایی‌پوشان اصفهانی بود، حالا هواداران این تیم با امیدواری زیادی اتفاقات پنجره تابستانی را دنبال می‌کنند.

سپاهان در این پنج پست بازیکن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، کناره‌گیری محرم نویدکیا و در ادامه جدا شدن چهار بازیکن کلیدی سپاهان که گئورگی گولسیانی (مدافع میانی)، دانیال اسماعیلی‌فر( مدافع راست)، سروش رفیعی (هافبک بازیساز) و سجاد شهباززاده(مهاجم) بودند، اوضاع نگران کننده‌ای پیرامون این باشگاه اصفهانی رقم زده بود ولی هواداران این تیم که اخبار نقل و انتقالاتی را برای مشخص شدن سرمربی تیم با جدیت دنبال می‌کردند، با انتخاب مورایس سرانجام پس از چند هفته به آرامش رسیدند.
ساعاتی پس از انتخاب مورایس بود که میلاد زکی‌پور مدافع چپ دو فصل گذشته گل‎‌گهر به‌عنوان خرید اول طلایی‌پوشان رونمایی شد، اما در واقع محمد دانشگر اولین خرید رسمی مورایس پرتغالی به‌شمار می‌رود که برای تقویت سپاهان در لیگ بیست و دوم از جبهه رقیب خریداری شد.

دو بازیکن در پست دفاع راست و حداقل یک دفاع میانی 
اگر ترکیب فعلی تیم حفظ شود و رضایت امید نورافکن برای جدایی صادر نشود، آنها در پست دفاع چپ دو بازیکن قابل اتکا خواهند داشت ولی در پست دفاع راست به دنبال جذب یک گزینه اصلی و یک گزینه جانشین خواهند بود. در همین زمینه برخی چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران در این پست نیز مد نظر محمدرضا ساکت قرار دارند. یکی از دلایل ضعف سپاهان در فصل گذشته حضور مداوم دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن به‌عنوان مدافعین کناری تیم در ترکیب اصلی بود که حسابی آنها را خسته کرده بود. 
علاوه بر این سپاهان در پست دفاع میانی نیز با وجود تمدید قرارداد با نژادمهدی مذاکراتش برای جذب چند بازیکن سرشناس فوتبال ایران را آغاز کرده که حداقل یکی از آنها سپاهانی خواهد شد.

هافبک میانی 
علی‌رغم جدایی سروش رفیعی، سپاهان در این قسمت از زمین بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که هر مربی قدر داشتن آنها را می‌داند. مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده و محمد کریمی همچنان با سپاهان قرارداد دارند و احتمال ادامه همکاری یاسین سلمانی و جلال علی‌محمدی هم زیاد است. البته در مورد علی‌محمدی این بازیکن در انتظار صحبت مستقیم با مورایس است تا درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. همچنین در این منطقه از زمین حسن شوشتری هم با اتمام مصدومیت در دسترس کادر فنی جدی سپاهان قرار خواهد داشت. با این حال جذب یک هافبک در میانه میدان اتفاقی است که برای طلایی‌پوشان رخ خواهد داد.

وینگر چپ  و مهاجم 
سپاهان در بخش هجومی سجاد شهباززاده را از دست داد و شاید رضا میرزایی هم از این تیم برود. با این حال احمدزاده توانایی بازی در دو پست وینگر چپ و راست را دارد و محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو هم در تیم حضور خواهند داشت تا با جذب یک وینگر چپ و یک مهاجم برای جانشینی شهریار مغانلو، طلایی‌پوشان رفته‌رفته مهیای حضور در مسابقات لیگ برتر شوند.
البته به این فهرست بازیکنان جوان‌تر و آنهایی که در بازار کمتر مورد توجه هستند هم باید اضافه کرد تا با سپاهان مدل لیگ بیست و دوم آشنا شویم.

دیدگاه‌ها