کد خبر : 1831028 | 06 تیر 1401 ساعت 20:34 | 40.8K بازدید | 40 دیدگاه

با انتشار متنی پر از نیش و کنایه

مهدی‌پور قراردادش را با استقلال تمدید کرد

مهدی مهدی‌پور هافبک کلیدی و موثر استقلال قراردادش را یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

مهدی‌پور قراردادش را با استقلال تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی پور یکی از ستون های اصلی استقلال در لیگ قبل بود که در 28 مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و یکی از عوامل قهرمانی تیم مجیدی در لیگ گذشته بود.

با پایان لیگ بیست و یکم، نگرانی ها بابت جدایی این بازیکن افزایش یافت. مهدی پور با پیشنهادی از لیگ قطر مواجه شده بود و در صورت فعالسازی بند فسخ موجود در قرارداد این بازیکن، او می توانست از جمع آبی ها جدا شده و راهی لیگ ستارگان قطر شود.

با این حال در مدت اخیر مدیران استقلال سخت در تلاش بودند تا بتوانند رضایت این بازیکن را به دست آورده و او را در جمع آبی های پایتخت حفظ کنند که این مسئله با موفقیت همراه بود و علاوه بر اینکه این هافبک اصفهانی فصل بعد را در این تیم می ماند بلکه یک فصل نیز قراردادش را تمدید کرد.

1723680

مهدی پور امروز مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه داشت و عملا به نخستین فردی تبدیل شد که قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا یکی از نگرانی های هواداران کاهش یابد.

این بازیکن با انتشار یک استوری نوشت: به ما یاد داده اند که خانواده مهمترین چیز در زندگی است. آدم خانواده خودش را رها نمی کند که با پولدارها زندگی کند. فوتبال، عشق، استقلال، خانواده، تا 1403

دیدگاه‌ها