کد خبر : 1831035 | 06 تیر 1401 ساعت 21:09 | 39.6K بازدید | 7 دیدگاه

ناکامی PSG؛ ستاره‌ای که بایرن را انتخاب کرد

مشاور سادیو مانه مدعی شد پاری‌سن ژرمن به‌صورت جذی برای جذب این ستاره سنگالی وارد عمل شده بود.

ناکامی PSG؛ ستاره‌ای که بایرن را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم شایعات فراوان، سادیو مانه در نهایت برای تمدید قرارداد با لیورپول با این باشگاه به توافق نرسید و هفته گذشته استادیوم آنفیلد را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. باکاری سیسه که به‌عنوان مشاور کاپیتان تیم ملی سنگال فعالیت می‌کند، در مصاحبه‌ای فاش کرد لئوناردو و باشگاه پاری‌سن ژرمن تلاش زیادی برای جذب سادیو مانه انجام دادند، اما در نهایت توافق نهایی حاصل نشد و این مهاجم گلزن تصمیم گرفت برای فصل بعد لباس بایرن مونیخ را به تن کند.

1722805

باکاری سیسه گفت: "بله، مدیران باشگاه پاری‌سن ژرمن واقعا برای جذب سادیو مانه وارد عمل شده بودند. اما در ادامه خود شما بهتر می‌دانید که در این شرایط نباید زیاد سر و صدا کنید، زیرا مذاکراتی برای یک انتقال بزرگ در جریان است. لئوناردو چندین تماس با مدیر برنامه آلمانی سادیو مانه داشت و آنها همدیگر را ملاقات کردند. در این قرار آنها در مورد جزئیات انتقال احتمالی سادیو به پاری‌سن ژرمن صحبت کردند، اما همه چیز به همین جا و در نهایت انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ ختم شد. 

البته خود سادیو طرفدار المپیک مارسی است. او فردا پیراهن بایرن مونیخ را می‌پوشد، اما اگر از او بپرسید نام تیم مورد علاقه‌اش چیست، سادیو مانه قطعا به شما می‌گوید المپیک مارسی. احتمال بازگشت در آینده به این باشگاه فرانسوی؟ بستگی به تصمیم مدیران مارسی دارد. اما اگر پیشنهادی در کار باشد، دیگر تصمیم به سادیو مانه بستگی خواهد داشت."

دیدگاه‌ها