کد خبر : 1831044 | 06 تیر 1401 ساعت 22:38 | 9K بازدید | 7 دیدگاه

خوشحالی برای سیتی؛ محرز راضی به تمدید شد

در مذاکرات منچسترسیتی و ریاض محرز برای تمدید قرارداد او پیشرفت قابل توجهی حاصل شده و به نظر می‌رسد خیال سیتی از بابت حفظ این ستاره راحت شده است.

خوشحالی برای سیتی؛ محرز راضی به تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه قرارداد ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، سال آینده منقضی می‌شود و تا این لحظه امضای او پای تمدید قرارداد قرار نگرفته، شایعات زیادی درباره آینده او مطرح شده. اما تازه‌ترین خبرها از شهر منچستر حاکی است سیتزین‌ها سرانجام در مذاکره با محرز به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌اند.

1723697

وب‌سایت گل عربی با تایید این گزارش‌ها اعلام کرد مذاکرات دو طرف به مراحل پیشرفته رسیده و ممکن است به‌زودی به امضای تمدید قرارداد منجر شود. پپ گواردیولا خواهان باقی ماندن ستاره الجزایری در تیمش است و همین عامل مهمی در تلاش سیتی برای حفظ محرز بوده.

این روزها که گابریل ژسوس در حال پیوستن به آرسنال بوده و رحیم استرلینگ هم در حال مذاکره برای انتقال به چلسی است، گواردیولا می‌‌داند از دست دادن دو مهره تهاجمی کارش را دشوار خواهد کرد و نباید مهره تهاجمی دیگری از دست برود. البته پپ تا این لحظه خولین آلوارز و ارلینگ هالند را جذب کرده ولی محرز مهره‌ای نیست که یک مربی به‌راحتی از دست بدهد.

1723698

با اینکه گواردیولا با خرید هالند و آلوارز خیالش تا حد زیادی از بابت خط حمله راحت شده ولی او می‌داند در مسابقات پرفشار فوتبال انگلیس، هر چقدر دست بازتری در انتخاب مهاجم داشته باشد امکان موفقیت بیشتری خواهد داشت.

البته گل عربی می‌گوید محرز در صورتی‌که راضی به تمدید قرارداد شود، این تمدید کوتاه‌مدت و 12ماهه خواهد بود.

دیدگاه‌ها