کد خبر : 1831071 | 07 تیر 1401 ساعت 09:27 | 35.5K بازدید | 6 دیدگاه

دستیار ایرانی مورایس کاپیتان سابق سپاهان است!

هادی عقیلی می گوید اگر برای مربیگری در تیم سپاهان به همراه محرم نوید کیا ورود می کرد الان او هم مثل این مربی سوخت می شد.

دستیار ایرانی مورایس کاپیتان سابق سپاهان است!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن اسبق تیم ملی که در برهه کوتاهی مربیگری در تیم ملی جوانان را در کنار سیروس پورموسوی تجربه کرده در گفتگو با سعید اکبری مجری برنامه سلام صبح بخیر در مورد سپاهان و حضور مربیان پرتغالی در لیگ برتر ایران گفت: سپاهان همیشه در فوتبال ایران برای قهرمانی تلاش می کرده و می جنگیده و این بار هم هدفش قهرمانی خواهد بود. در این فصل می بینیم بیشتر اخبار نقل و انتقالی به حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران بر می گردد. فوتبال ایران با سبک و سیاق مربیان پرتغالی آشناست و امیدوارم اینبار هم حضور مربیان پرتغالی در فوتبال ایران به سود ما تمام شود. این موضوع لیگ را جذاب می کند و رقابت بین تیم های بالای جدول سخت می شود. سبک و سیاق مربیان خارجی البته نه همه آن‌ها به فوتبال کمک می کند.

هادی عقیلی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه سپاهان با او برای حضور در کادر فنی تیم در فصل پیش رو صحبت کرده است یا نه؟ گفت: حدود بیست روز پیش و بعد از اینکه جدایی محرم نوید کیا از تیم سپاهان قطعی شد آقای ساکت در خصوص حضورم در کادر فنی تیم سپاهان با من صحبت کرد و من هم گفتم با کمال میل در خدمت تیمی که محبوب من است و بیشتر دوران بازیگری را در آن سپری کردم، هستم. این اتفاق قبل از این بود که باشگاه مورایس را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کند و الان هم منتظر خبر جدید از سوی باشگاه هستم. اگر تماس بگیرند که همکاری می کنم و اگر نه مثل همیشه برای باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

مدافع اسبق تیم ملی پیرامون اینکه چرا در سال های گذشته به همراه محرم نوید کیا وارد کادر فنی باشگاه سپاهان نشد؟ گفت: من قبلا هم گفتم ورود من و محرم به طور همزمان به کادر فنی تیم سپاهان اشتباه بود. هم چنان بر این عقیده هستم. من آن موقع هم می گفتم اگر همزمان وارد کادر فنی تیم سپاهان شویم اگر نتیجه به دست نیاید همزمان سوخت می شویم. ضمن اینکه شما در جمع بازیکنان می بینید هر کس یک سبک خاصی دارد. یک بازیکن به یک شکل بازی می کند و بازیکنی دیگر به شکل دیگر. تیپ ها متفاوت است و در بین مربیان هم هر مربی یک فلسفه خاصی دارد. به هر صورت من با محرم اختلافی نداشتم و تنها بر این عقیده بودم که با هم نباید وارد باشگاه سپاهان شویم.

دیدگاه‌ها