کد خبر : 1831076 | 07 تیر 1401 ساعت 09:39 | 21K بازدید | 13 دیدگاه

فسخ قرارداد رم با بارسا؛ به خوان گامپر نمی‌آییم

مدیران باشگاه رم تصمیم گرفتند قرارداد این تیم برای حضور در جام خوان گامپر را لغو کنند.

فسخ قرارداد رم با بارسا؛ به خوان گامپر نمی‌آییم

به گزارش "ورزش سه"، جام خوان گامپر قرار بود به رسم هر سال پیش از آغاز رقابت‌های لالیگا در نوکمپ برگزار شود. 
حالا بارسا با انتشار بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که رم در این جام که قرار بود در تاریخ شش آگوست در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود شرکت کند و تصمیم به فسخ قراردادش با این باشگاه گرفته است. 
در این بیانیه آمده:« باشگاه بارسلونا اعلام می‌کند که آ.اس رم تصمیم به لغو یک‌طرفه قراردادی که از سوی دو طرف برای برگزاری جام خوان گامبر در تاریخ شش آگوست در نوکمپ امضا شده بود گرفته و دلیلی هم برای این موضوع اعلام نکرده است. این باشگاه به دنبال یافتن حریفی جدید برای برگزاری این بازی در تابستان امسال است.»

1721526


قرار است بلیت‌های این بازی که پیش از این فروخته شده بود تا 24 ساعت آینده پس گرفته شود و تیم حقوقی باشگاه بارسا اعلام کرده که در حال بررسی روند شکایت احتمالی از این باشگاه ایتالیایی و دریافت غرامت از این تصمیم ناگهانی و غیرمنتظره است که ممکن است باعث ضرر بارسا و هوادارانش شده باشد. 
بازگشت ژوزه مورینیو به نوکمپ و رویارویی این مربی پرتغالی با بارسا حتی در دیداری دوستانه توجه بسیاری را جلب کرده و هیجان زیادی را در بین فوتبال‌دوستان ایجاد کرده بود. اما در نهایت مدیران رم تصمیم گرفتند که از حضور در این بازی خودداری کرده و در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های اروپایی در این جام به میدان نروند.

دیدگاه‌ها