کد خبر : 1831082 | 07 تیر 1401 ساعت 10:39 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان توخل به استرلینگ؛ نگران چیزی نباش

توماس توخل، سرمربی چلسی، شخصا برای متقاعد کردن رحیم استرلینگ وارد عمل شده است.

اطمینان توخل به استرلینگ؛ نگران چیزی نباش

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در تلاش است تا برای جذب استرلینگ با مدیران باشگاه منچسترسیتی به توافق برسد. 
این بازیکن تنها یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و در حال بررسی پیشنهاداتی است که برای فصل 23-2022 از سوی باشگاه‌های مختلف انگلیسی و غیر انگلیسی دریافت کرده است. 
پپ گواردیولا فصل گذشته فرصت زیادی در اختیار او نگذاشت و حالا استرلینگ تصمیم گرفته که برای این که فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و جایگاهش در تیم ملی انگلیس در سال برگزاری جام جهانی 2022 قطر را تضمین کند به باشگاه دیگری منتقل شود. 
گاردین پیش از این مدعی شده بود که پیشنهادی بین 50 تا 60 میلیون پوند برای انتقال این ستاره انگلیسی به استمفوردبریج کافی است و توخل علاقه زیادی به جذب او دارد. 

1722613
به نظر می‌رسد که این علاقه به حدی جدی است که این مربی آلمانی شخصا وارد عمل شده و مذاکرات مثبتی بین او و این بازیکن انجام شده است، هرچند هنوز هیچ توافق شخصی‌ای از سوی باشگاه چلسی با این بازیکن صورت نگرفته است. 
با این حال، توخل به او اطمینان داده که در چلسی فرصت زیادی برای بازی خواهد داشت و در ترکیب اصلی این تیم به میدان می‌رود تا بتواند جایگاهش را در تیم ملی انگلیس هم حفظ کند. 
استرلینگ در سال 2015 با امضای قراردادی به ارزش 49 میلیون پوند از لیورپول جدا شد و به سیتی ملحق شد. او در طول دوران حضورش در این تیم موفق شد در 339 بازی با پیراهن این تیم به میدان برود و 131 گل نیز به ثر برساند.

دیدگاه‌ها