کد خبر : 1831153 | 07 تیر 1401 ساعت 17:11 | 63.9K بازدید | 12 دیدگاه

ماند فقط چلسی؛

مژده به بارسلونا؛ دو غول بزرگ انصراف دادند!

هر روز احتمال ماندن عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا در این باشگاه بیشتر می‌شود.

مژده به بارسلونا؛ دو غول بزرگ انصراف دادند!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد عثمان دمبله، وینگر جوان و فرانسوی با باشگاه بارسلونا در تاریخ 30 ژوئن به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن جوان قرارداد خود را با کاتالان‌ها تمدید خواهد کرد یا خیر. اما حالا به نظر می‌رسد این ستاره 24 ساله مشتری چندانی ندارد و به همین دلیل شانس ماندن عثمان دمبله در بارسلونا افزایش یافته است. نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد بر خلاف شایعات، دو باشگاه بایرن و پاری‌سن ژرمن دیگر تمایلی به جذب عثمان دمبله نداشته و از کورس انتقال این بازیکن کنار کشیده‌اند. 

1723696

تغییرات مدیریتی در بدنه باشگاه پاری‌سن ژرمن باعث بروز سیاست‌های جدید در پنجره‌های نقل و انتقالاتی این تیم شده و بایرن مونیخ نیز علاقه‌ای به جذب بازیکنی با این دستمزد بالا ندارد. در حقیقت عثمان دمبله یا به‌زودی قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را تمدید خواهد کرد یا به توماس توخل، سرمربی سابق خود در چلسی خواهد پیوست. 

به نظر می‌رسد فقط چلسی به‌صورت جدی برای خرید عثمان دمبله وارد عمل شده و توماس توخل اصرار دارد هر چه زودتر با شاگرد سابق خود در دورتموند دوباره همکاری کند. تصمیم نهایی عثمان دمبله احتمالا در چند روز آینده گرفته خواهد شد، اما حالا احتمال ماندن او در بارسلونا بیشتر از همیشه شده است.

دیدگاه‌ها