کد خبر : 1831159 | 07 تیر 1401 ساعت 18:06 | 35.1K بازدید | 26 دیدگاه

ساپینتو بازیکن بزرگی بوده و رزومه خوبی دارد

مهدی‌پور: منظورم از آن استوری دانشگر نبود

هافبک استقلال پس از تمدید دو ساله قراردادش در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

مهدی‌پور: منظورم از آن استوری دانشگر نبود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی پور یکی از بازیکنان مهم استقلال در خط میانی به شمار می رود که فصل گذشته از ارکان مهم و اصلی تیم فرهاد مجیدی به شمار می رفت. پس از پایان لیگ برتر شایعاتی درخصوص احتمال جدایی این بازیکن و پیوستن به العربی قطر مطرح شد که در نهایت این بازیکن پس از مذاکره با مدیران باشگاه در این تیم ماندنی شد.

مهدی پور امروز و پس از تمدید قراردادش به مدت 2 سال در هتل اسپیناس تهران، در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: خداراشکر که قراردادم دو فصل دیگر با باشگاه بزرگ استقلال تمدید کردم و از این بابت که دو فصل دیگر در خدمت هواداران عزیز باشگاه استقلال هستم، خیلی خوشحالم. امیدوارم که بتوانم دو فصل دیگر برای باشگاه عزیزمان مثمرثمر باشم و تا جایی که در توانم باشد سعی می کنم به تیم کمک کنم.

مهدی پور درباره استوری جنجالی که از وی منتشر و خیلی ها مخاطب این بازیکن را دانشگر می دانستند، به صحبت پرداخت. استوری که با واکنش سیاوش یزدانی نیز همراه شد. مهدی پور در این باره گرفت: به نظرم یک سوءتفاهم پیش آمد. این سوءتفاهم بین خود ما نبود یعنی چیزی که من، محمد (دانشگر) و سیاوش (یزدانی) می دانیم یک چیز دیگر است. ولی خب متأسفانه یک سوءتفاهم پیش آمد. بعد از صحبتی که با باشگاه استقلال داشتم، یک استوری گذاشتم ولی جوی علیه محمد دانشگر به وجود آمد که در این استوری اصلا منظورم او نبود.

1723822

وی ادامه داد: محمد دوست صمیمی من است و از 10 سالگی با هم دوست هستیم و چیزی که گفتم ربطی به او نداشت. من درمورد خودم صحبت کردم، خودم پیشنهاد خارجی داشتم و چیزی نیست که برای سیاه بازی یا بازارگرمی مطرحش کنم. اصلا هم نیازی به این مساله ندارم. یک پیشنهادی بود که به دست من و باشگاه رسیده بود که هم من و هم باشگاه در جریان بودیم ولی چیزی که بود می خواستم در استقلال بمانم و به تیم کمک کنم.

هافبک استقلال صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: خیلی ناراحت شدم که بعد از آن استوری این جو علیه دانشگر به راه افتاد. من از هواداران خواهشی دارم. دانشگر 3، 4 سال برای باشگاه زحمت کشیده و روزهای خیلی خوبی را برای هواداران ساخته است. به نظرم هواداران ما تکل های محمد و گل محمد در دقیقه 120 دربی را به یاد بیاورند. به نظرم باید قدردان محمد باشیم، هم ما که کنار هم بازی کردیم و هم تمام هواداران. روز گذشته بابت مسئله ای که به وجود آمد من خیلی ناراحت شدم و تلفنی هم با هم صحبت کردیم. من شرمنده او هستیم که این جو ناخواسته پیش آمد.

او درباره توئیت سیاوش یزدانی نیز گفت: شب گذشته نیز با یزدانی هم صحبت کردیم. سال قبل صمیمی ترین دوستانم محمد و سیاوش بودند. در سال گذشته رمز موفقیت ما و کسب قهرمانی، یکدلی و رفاقت بوده است. سیاوش گفت که منظورش من نبودم و حقیقتا از استوری من شروع شده ولی چیزی که هست این بود زمانیکه استوری را منتشر کردم، اصلا محمد در ذهنم نبود که روز قبلش او از باشگاه جدا شده است.

مهدی پور صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: درباره اتفاقی که برای خودم رخ داد، استوری گذاشتم و نظر دادم و از هواداران می خواهم بابت زحماتی که محمد کشید قدردان او باشند. دیشب دیروقت با هم صحبت کردیم و هیچ مشکلی بین ما نیست. به سیاوش گفتم که قبلش صحبت کردیم و دیشب تا دیروقت صحبت کردیم و بین ما سه نفر مشکلی خاصی به وجود نیامده است.

هافبک استقلال درباره شایعاتی که گفته می شود برای فوتبالیست ها سقف قرارداد تعیین کرده اند گفت: تازه این را متوجه شدم و با توجه به اتفاقی که در کشورمان می افتد و تورمی که وجود دارد، به نظرم سقف قرارداد نمی تواند شکل خوبی داشته باشد چون بازیکنان در سطوح مختلف هستند. سقف قرارداد نمی تواند چیز جالبی باشد. مگر این سقف قرارداد در اروپا وجود دارد که در کشور ما وجود داشته باشد؟ قبلا هم این موضوع مطرح بوده که نظرم شکل خوبی ندارد. هر کسی به اندازه توانایی هایش می تواند دستمزد دریافت کند و این نظر شخصی من است.

وی درباره نگرانی هواداران بابت نقل و انتقالات استقلال نیز پاسخ داد: من این حرفها را به هواداران بگویم. تیم ما فصل قبل چهاردهم که نشده است. تیم ما بدون باخت و به بهترین شکل ممکن تمام رکوردها را زده که قهرمان شده است. به نظرم نیازی به آن صورت نداریم که 10 تا بازیکن جذب کنیم. بهترین کار ممکن این است که مدیریت در آرامش کارش را انجام می دهد که شاکله تیم را حفظ کنند. به نظرم اگر مدیریت بتواند 3، 4 بازیکن تأثیرگذار که در چند پست مشکل داریم را جذب کند، فصل بعد استقلال باز هم با تیمی قوی راهی مسابقات می شود.

1723828

مهدی پور در مورد دغدغه هواداران مبنی بر تمدید وریا غفوری و خداحافظی با پیراهن استقلال نیز خاطرنشان کرد: ما هیچ کدام دوست نداریم وریا برود و با توجه به آمادگی که دارد می تواند دو سه سال دیگر بازی کند. همه دوست داریم او در تیم حضور داشته باشد. وریا هم کاپیتان و هم دوست صمیمی ماست و امیدوارم کنارمان باشد و بتوانیم کنار همدیگر برای هواداران افتخارآفرینی کنیم.

از آجورلو سوال کردید؟ حقیقتا صحبت کردیم ولی بهتر است فعلا در این باره حرف نزنیم.

او در پایان درخصوص اینکه آیا ساپینتو می تواند با استقلال قهرمان شود گفت: ایشان فوتبالیست بزرگی بوده و هنوز با ایشان کار نکرده ام و نمی توانم نظر خاصی بدهم ولی ساپینتو فوتبالیست بزرگی بوده و رزومه خوبی هم در کارنامه سرمربیگری دارد. امیدوارم یک فصل خوبی داشته باشیم و چیزی که مدنظر هواداران است را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها