کد خبر : 1831161 | 07 تیر 1401 ساعت 18:17 | 38.2K بازدید | 7 دیدگاه

برای جذب میلان اشکرینیار؛

چلسی به میدان آمد؛ کار PSG دشوارتر شد!

چلسی تبدیل به رقیب جدی پاری‌سن ژرمن برای جذب میلان اشکرینیار در فصل تابستان شده است.

چلسی به میدان آمد؛ کار PSG دشوارتر شد!

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی عدیده دوباره باعث شد اینتر چاره‌ای جز فروش یک بازیکن بزرگ نداشته باشد و این بار قرعه به نام میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک این تیم افتاده است. سایت کالچومرکاتو مدعی شد با توجه به جدایی آنتونی رودیگر و انتقال این مدافع آلمانی به رئال مادرید، باشگاه چلسی در جستجوی یک مدافع میانی جدید است و بند آزادسازی بالای ماتیس دی لیخت باعث شد این باشگاه روی جذب میلان اشکرینیار، هدف اصلی پاری‌سن ژرمن در فصل تابستان تمرکز کند. در روزهای اخیر چلسی با باشگاه یوونتوس برای جذب ماتیس دی لیخت وارد عمل شده بود، اما بند جدایی 125 میلیون یورویی این مدافع هلندی کار را دشوار ساخته است. 

1703148

همچنین بیانکونری تا امروز پیشنهاد معاوضه ماتیس دی لیخت با تیمو ورنر به‌علاوه 40 میلیون یورو را قبول نکرده و به نظر میل چندانی به فروش ستاره جوان خود ندارد.  اما نراتزوری حدود 80 یا 70 میلیون یورو با پاداش برای فروش میلان اشکرینیار می‌خواهد و البته آنها به‌صراحت اعلام کرده‌اند که علاقه‌ای به جذب بازیکن در ازای فروش مدافع اسلواک خود ندارند. 

چلسی به این نتیجه رسیده پروژه جذب میلان اشکرینیار از ماتیس دی لیخت آسان‌تر است و به همین دلیل مذاکرات با اینتر برای نهایی کردن این انتقال را آغاز کرده است. البته پاری‌سن ژرمن در هفته‌های اخیر بارها برای این انتقال با اینتر مکاتبه داشته، اما حالا پای چلسی به میان آمده و کار باشگاه فرانسوی دشوارتر از قبل شده است.

دیدگاه‌ها