کد خبر : 1831191 | 07 تیر 1401 ساعت 21:30 | 28.7K بازدید | 13 دیدگاه

تصمیم نهایی رئال مادرید؛ خبری از خرید جدید نیست

رئال مادرید در فصل تابستان امسال دیگر تلاشی برای جذب مهاجم جدید نخواهد داشت.

تصمیم نهایی رئال مادرید؛ خبری از خرید جدید نیست

به گزارش "ورزش سه"، تا چند هفته پیش انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن به رئال مادرید قطعی به نظر می‌رسید و حتی برخی هواداران این تیم رویای حضور همزمان این بازیکن و ارلینگ هالند را در سر داشتند. اما ستاره نروژی دورتموند خیلی زود با منچسترسیتی به توافق رسید و در کمال تعجب، کیلیان امباپه نیز به‌مدت سه فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه پاری‌سن ژرمن تمدید کرد.

1717535

بعد از این اتفاق بود که نام گزینه‌هایی چون گابریل ژسوس یا ریچارلیسون برای تقویت خط حمله رئال مادرید به گوش رسید، اما این شایعات نیز سرانجامی نداشت و حالا این باشگاه در مورد ترکیب فصل بعد خود به جمع بندی نهایی رسیده است. حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد فلورنتینو پرز و هیئت مدیره رئال مادرید به این نتیجه رسیده‌اند که این باشگاه در فصل تابستان فعلی نیازی به جذب مهاجم جدید ندارد و این پرونده تقریبا بسته شده است. تنها در صورت رخ دادن شرایطی خاص، باشگاه رئال مادرید برای جذب مهاجم اقدام خواهد کرد و در غیراین‌صورت، این پروسه احتمالا به فصل بعد موکول خواهد شد. 

این باشگاه در حال حاضر کریم بنزما، نامزد اصلی کسب جایزه توپ طلا در سال 2022 را در اختیار داشته و وینیسیوس جونیور نیز در فصل گذشته عملکردی فراتر از تصور از خود بر جای گذاشت. همچنین کادر فنی رئال مادرید امیدوار است بعد از سه سال انتظار، ادن هازارد بالاخره به روزهای اوج بازگشته و خود را در ترکیب این تیم ثابت کند.

دیدگاه‌ها