کد خبر : 1831192 | 07 تیر 1401 ساعت 21:48 | 58.7K بازدید | 12 دیدگاه

چراغ سبز کلوپ؛ هافبک انگلیسی در آستانه جدایی

الکس اکسلید چمبرلین، هافبک انگلیسی و 29 ساله در آستانه جدایی از باشگاه لیورپول قرار گرفته است.

چراغ سبز کلوپ؛ هافبک انگلیسی در آستانه جدایی

به گزارش "ورزش سه"، الکس اکسلید چمبرلین امیدوار است در لیست نهایی گرت ساوتگیت برای جام جهانی قطر 2022 قرار بگیرد و به همین دلیل خواهان جدایی از لیورپول شده است. این هافبک جنگنده و شوت زن در فصول اخیر جایی در ترکیب ثابت مرسی سایدی‌ها نداشته و اغلب پشت ترافیک شدید خط میانی این تیم گیر کرده است. با ادامه این روند، بعید است الکس اکسلید چمبرلین جایی در ترکیب سه شیرها در جام جهانی 2022 داشته باشد و به همین دلیل این بازیکن به فکر تغییر شرایط افتاده است.

1449522

نشریه اتلتیک امروز در گزارشی مدعی شد یکی دیگر از گزینه‌های مهم جدایی از باشگاه لیورپول در این تابستان را باید اکسلید چمبرلین، هافبک جنگنده و انگلیسی این باشگاه دانست. اگر پیشنهادی قابل قبولی از سوی مشتریان برای او فراهم شود، لیورپول و یورگن کلوپ مشکلی با فروش الکس اکسلید چمبرلین ندارند و در واقع سرمربی آلمانی مرسی سایدی‌ها در این‌رابطه چراغ سبز نشان داده است. 

اما لیورپول حدود ۱۰ میلیون پوند برای فروش چمبرلین درخواست کرده و در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، انتقال او نهایی خواهد شد. جدایی تاکی مینامینو و سادیو مانه از لیورپول قطعی شده و به نظر می‌رسد باید الکس اکسلید چمبرلین را سومین بازیکن خروجی لیست مرسی سایدی‌ها در بازار تابستانی امسال توصیف کرد.

دیدگاه‌ها