کد خبر : 1831217 | 08 تیر 1401 ساعت 09:22 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

تیاگو سیلوا: نیمار باید به چلسی بیاید

تیاگو سیلوا، مدافع کهنه‌کار برزیلی، دوست دارد بار دیگر در سطح باشگاهی با نیمار هم‌بازی شود.

تیاگو سیلوا: نیمار باید به چلسی بیاید

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره آینده نیمار در پی اس جی به گوش رسیده است. 
گفته می‌شود مدیران این باشگاه فرانسوی از عملکرد نه چندان درخشان او در زمین و حواشی ایجاد شده از سوی او در بیرون از زمین خسته شده و آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهاد، او را به فروش برسانند. 
این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که  این مهاجم برزیلی تصمیمی برای جدایی از پی اس جی ندارد و دوست دارد همچنان به حضور در پاریس ادامه دهد. 

1722956
تیاگو سیلوا که پیش از این سابقه بازی با نیمار در پاری سن ژرمن و در تیم ملی برزیل را داشته در این باره به گلوبو  گفت:«او باید به چلسی بیاید! اگر قرار است نیمار از پاری سن ژرمن جدا شد، پس باید حتما به چلسی بیاید.»
او با اشاره به رابطه نزدیکی که با این بازیکن دارد اظهار داشت:« اگر این اتفاق رخ دهد، انتظارات در بهترین سطح ممکن خودش قرار می‌گیرد. ما حتی نیازی نداریم که درباره توانایی نیمار صحبت کنیم. علاوه بر این، او یک دوست فوق العاده و بسیار خوب است. امیدوارم این اتفاق واقعا فقط یک خبر نباشد و در عمل رخ دهد. هرچند من چیزی در این باره نمی‌دانم.»
هواداران پاری سن ژرمن فصل گذشته بارها و بارها به عملکرد همه بازیکنان این تیم و خصوصا نیمار اعتراض کردند و پس از حذف از لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید، این بازیکن به شدت در پارک دو پرنس هو شد.

دیدگاه‌ها