کد خبر : 1831255 | 08 تیر 1401 ساعت 12:36 | 25.5K بازدید | 10 دیدگاه

لوکاکو وارد میلان شد: خیلی خوشحالم!

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی، در آستانه بازگشت به اینتر قرار دارد.

لوکاکو وارد میلان شد: خیلی خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو تابستان سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا از اینتر جدا شد و بار دیگر پیراهن چلسی را به تن کرد.
این انتقال هزینه بسیاری برای آبی‌های لندن داشت، چرا که این بازیکن را با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو خریداری کردند اما او نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت و حتی درخشش خود در سن سیرو را در استمفوردبریج تکرار کند. 
شرایط سختی که برای این مهاجم بلژیکی در چلسی در طول فصل گذشته به وجود آمد باعث شد که او خیلی زود به فکر بازگشت به اینتر باشد و به نظر می‌رسد که حالا در آستانه رسیدن به این هدف است. 
این بازیکن 29 ساله فشار زیادی برای نهایی شدن این انتقال قرضی به مدیران چلسی آورد و آنها به این نتیجه رسیدند که بهترین تصمیم برای هر سه طرف این است که او بار دیگر به اینتر برگردد. 

1723933
گفته می‌شود که قرارداد این بازیکن با اینتر به زودی در ساعات آتی امضا خواهد شد و او دقایقی قبل در ساعات ابتدایی روز به وقت محلی ایتالیا وارد میلان شد تا تست‌های پزشکی را انجام دهد. 
بسیاری از خبرنگاران از شب گذشته در انتظار ورود او در فرودگاه شهر میلان حضور داشتند و این بازیکن نیز به خوش و بش با آنها پرداخته و گفت:« من بسیار خوشحال هستم!»

1723934
این ملی‌پوش بلژیکی فصل گذشته 44 بازی در تمامی رقابت‌ها برای چلسی انجام داد اما تنها موفق به زدن 15 گل با پیراهن این تیم شد و نتوانست حتی جایش را در ترکیب ثابت توماس توخل باز کند.

دیدگاه‌ها