کد خبر : 1831267 | 08 تیر 1401 ساعت 13:40 | 23.1K بازدید | 9 دیدگاه

ناراحتی هواداران آرسنال: حداقل گنابری را برگردانید!

هواداران آرسنال از عملکرد این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چندان راضی نیستند.

ناراحتی هواداران آرسنال: حداقل گنابری را برگردانید!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال به دنبال جذب رافینیا از لیدز یونایتد بود اما حالا به نظر می‌رسد که چلسی قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد و از شانس بیشتری هم در این زمینه برخوردار است. 
باشگاه‌های بسیاری پس از پایان فصل گذشته برای جذب این وینگر برزیلی تلاش کردند اما هنوز هیچ یک موفق به جلب نظر او نشده‌اند و حالا شکست آرسنال باعث شده که هواداران این تیم از مدیران باشگاه بخواهند که برای بازگرداندن ستاره سابق‌شان به ورزشگاه امارات اقدام کند. 
سرژ گنابری که آرسنال را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرده بود، در حال حاضر در فکر جدایی از این باشگاه آلمانی است و آینده او در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 
قرارداد این بازیکن با بایرن در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد اما او هنوز حاضر به تمدید این قرارداد نشده است و بسیاری از منابع خبری آلمانی از تصمیم او برای جدایی از این باشگاه خبر داده‌اند. 

1708325


یکی از هواداران آرسنال در توییتر نوشت:« در کورس رقابت برای جذب رافینیا شکست خوردیم. مهم نیست... گنابری گزینه بهتری برای ما است. لطفا او را به خانه برگردانید.»
هوادار دیگری نیز نوشت:« من ترجیح می‌دهم به جای رافینیا، گنابری را داشته باشیم. مخصوصا که قیمت این بازیکن لیدز بسیار بالا است.»
بسیاری از هواداران توپچی‌ها علاقه خاصی به گنابری دارند و او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان چند سال اخیر این باشگاه می‌دانند. آرسن ونگر این بازیکن را در سال 2013 به آکادمی آرسنال آورد اما او در نهایت به بایرن ملحق شد و عملکرد درخشانی هم در این تیم داشت.

دیدگاه‌ها