کد خبر : 1831270 | 08 تیر 1401 ساعت 13:45 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل محل تمرین تیم ملی وزنه‌برداری حل شد

با تاکید مسئولان کمیته ملی المپیک مشکل محل تمرین و اقامت وزنه‌برداران حل شد.

مشکل محل تمرین تیم ملی وزنه‌برداری حل شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، یکی از مشکلاتی که تعدادی از وزنه برداران ملی پوش کشورمان داشتند و بارها نسبت به آن معترض بودند نبود امکانات و محل تمرین مناسب بود اما این مشکل امروز در نشست کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک با مدیران آکادمی ملی المپیک حل شد. 

کیکاووس سعیدی در این باره اظهارداشت: امروز با مدیران آکادمی برای ایجاد ظرفیت حداکثری جهت بهره مندی فدراسیون‌ها به خصوص رشته هایی که به بازیهای کشورهای اسلامی می‌روند، نشستی داشتیم آکادمی برای تیم های ملی آماده است و همه نوع امکاناتی را در اختیار آنها قرار می دهد.

دبیرکل کمیته در خصوص حل مشکل محل تمرین تیم ملی وزنه برداری، عنوان کرد: برای وزنه برداری هم هماهنگ شد و فضا ایجاد کردیم تا اردوی تیم ملی در روزهای آینده در آکادمی ملی المپیک برگزار شود براین اساس هم مسئله اقامت و هم محل تمرینی حل شد تا آنها اردوها را بدون دغدغه ادامه دهند. ما باید از وزنه برداری حمایت کنیم چرا که این رشته از 1948 مدال آور بوده و برای المپیک پاریس هم باید برنامه ریزی کسب سهمیه انجام شود، ما هم حمایت لازم را هم ما خواهیم داشت. با تاکید آقای صالحی امیری جلسه امروز را برگزار کردیم و قرار شد امکانات لازم هم در اختیار وزنه برداری و هم رشته های اعزامی به قونیه قرار بگیرد.

نخستین اردوی تیم ملی وزنه برداری پس از تغییر و تحولات صورت گرفته در مدیریت فدراسیون، قرار است از 11 تیر آغاز شود.

دیدگاه‌ها