کد خبر : 1831319 | 08 تیر 1401 ساعت 18:07 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس ادامه دارد؛ برچسب فروش روی یک ستاره دیگر!

احتمال جدایی استفان دی فرای، مدافع هلندی و باتجربه اینتر در فصل تابستان وجود دارد.

کابوس ادامه دارد؛ برچسب فروش روی یک ستاره دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، استفان دی فرای، مدافع میانی هلندی و 30 ساله در سال 2018 و پس از پایان قراردادش با لاتزیو به اینتر پیوست. دی فرای در سال های اخیر تبدیل به مهره ای کلیدی در ترکیب نراتزوری شده و معمولا جای ثابتی در ترکیب این تیم داشته است. استفان دی فرای در این فصل نیز زیر نظر سیمونه اینزاگی نقش مهمی ایفا کرد، اما مشکلات مالی اینتر باعث شد احتمال جدایی او نیز افزایش یابد و دیگر این مدافع هلندی غیرقابل فروش به نظر نمی رسد.

1724008

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد استفان دی فرای با اینتر باقی مانده، اخبار فراوانی در مورد جدایی این مدافع هلندی و باتجربه مطرح شده و تابستان امسال برای آینده استفان دی فرای بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود. نام دی فرای در لیست خرید تیم های بزرگی چون چلسی و منچستریونایتد قرار گرفته است است. نراتزوری حدود 15 تا 20 میلیون یورو برای فروش این مدافع 30 ساله می خواهد، اما تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی ای برای دی فرای دریافت نشده است. 

اگر در ادامه فصل تابستان هیچ پیشنهاد مهمی برای دی فرای نرسد، اینتر به دنبال جلسه با مدیر برنامه این بازیکن و بحث در مورد تمدید احتمالی قرارداد است. دی فرای از زمان انتقال به اینتر  در سال 2018،  در 164 بازی در تمام رقابت‌ها در ترکیب نراتزوری حاضر بوده، هشت گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است. همچنین به نظر می رسد جدایی میلان اشکرینیار، دیگر مدافع اینتر نیز قطعی شده است.

دیدگاه‌ها