کد خبر : 1831359 | 08 تیر 1401 ساعت 22:53 | 36.3K بازدید | 17 دیدگاه

رسمی؛ روملو لوکاکو به اینتر پیوست

رملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، رسما به اینترمیلان پیوست. او با یک قرارداد قرضی از چلسی به نراتزوری پیوسته است.

رسمی؛ روملو لوکاکو به اینتر پیوست

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو یک سال بعد از آنکه با قراردادی گران‌قیمت و با ارزش 113 میلیون یورو، شهر میلان را ترک کرده و راهی انگلیس شد تا پیراهن چلسی را به تن کند، در مسیر برعکس حرکت کرده و با بازگشت به میلان، رسما به عنوان بازیکن اینتر معرفی شد.

پیش از این مشخص شده بود که انتقال قرضی لوکاکو به اینتر قطعی است. سرانجام انتظارها در اینتر به پایان رسید و لوکاکو با قرار گرفتن در کنار مدیران اینتر، انتقالش را رسمی کرد. لوکاکو در اولین صحبتهای خود بعد از رسمی شدن قراردادش گفت:" من برگشتم. خیلی خوشحالم. به قول‌هایم عمل کردم".

1724045
رسمی شدن انتقال لوکاکو به اینتر با این ویدیو اعلام شد. ویدیویی روی پشت‌بام باشگاه اینتر در کنار استیون ژانگ، رئیس باشگاه

اعلام رسمی شدن انتقال لوکاکو به اینتر توسط یک ویدیو اعلام شد که توسط استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، فیلمبرداری شده بود. این ویدیو روی پشت‌بام مقر باشگاه اینتر فیلمبرداری شده بود. لوکاکو ساعاتی پیش وارد مقر باشگاه شده و در ورودی برای هواداران دست تکان داده بود.

لوکاکو سال گذشته با قراردادی 113 میلیون یورویی راهی چلسی شد تا بزرگترین فروش تاریخ نراتزوری لقب بگیرد. اما او خیلی زود دریافت که اشتباه کرده و در چلسی موفق نخواهد بود. به همین خاطر بود که لوکاکو کمی بعد از پیوستن به چلسی در یک مصاحبه از هواداران اینتر به خاطر ترک باشگاه عذرخواهی کرد و گفت خواهان بازگشت به سن‌سیرو است.

دیدگاه‌ها