کد خبر : 1831373 | 09 تیر 1401 ساعت 09:49 | 12.1K بازدید | 9 دیدگاه

هر کاری برای بازگشت کردم؛

لوکاکو: تمام فصل قبل با اینتر در تماس بودم!

روملو لوکاکو، مهاجم باتجربه و جدید اینتر تاکید کرد با همه وجود برای موفقیت این باشگاه تلاش خواهد کرد.

لوکاکو: تمام فصل قبل با اینتر در تماس بودم!

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ستاره بلژیکی به اینتر دیشب رسمی شد و روملو لوکاکو به صورت قرضی با حقوق هشت میلیون یورویی به اضافه پاداش بازگشته و در واقع کاهش 35 درصدی دستمزد را برای نهایی شدن این انتقال پذیرفته است. روملو لوکاکو که فصل جدید پیراهن شماره 90 را بر تن خواهد کرد، مدعی شد برای این انتقال با تمام توان تلاش کرده است.

روملو لوکاکو گفت: "احساس بسیار خوبی داشته و به روزهایی که یک سال پیش با اینتر سپری کردم، فکر می‌کنم. آن روزها لحظات بزرگی برای تیم، هواداران و شخص من بود. اینتر چیزهای زیادی به من داد و حالا امیدوارم که حتی بهتر از قبل بازی کنم. من و استیون ژانگ در مورد چیزهای زیادی صحبت کردیم و ابتدا بازگشت به اینتر برای من غیرممکن به نظر می‌رسید، اما این کار را انجام دادیم. پس باید از رئیس نیز تشکر کنم که به تلاش خود ادامه داده و معتقد بود که این انتقال امکان پذیر است.

1724069

ما در نهایت این کار را انجام دادیم و من بسیار خوشحالم. حضور در اینتر برایم مثل بازگشت به خانه است. فکر می‌کنم من و خانواده‌ام به لطف هواداران و هم‌تیمی‌هایم در میلان واقعا خوشحال بودیم و همه از روز اول انتقالم به من کمک کردند. وقتی به انگلیس رفتم خانه‌ام در میلان را نگه داشتم که این خودش معنای زیادی دارد. محبت هواداران و هم‌تیمی‌هایم و همچنین فرصتی برای همکاری با سرمربی، من را به بازگشت متقاعد کرد و من در تمام فصل گذشته با سیمونه اینزاگی در تماس بودم.

من دیدم که اینتر در فصل گذشته بسیار خوب بازی کرد و حیف که آنها نتوانستند اسکودتو را ببرند، اما آنها دو جام بسیار مهم (کوپا و سوپرکاپ ایتالیا) را فتح کردند. بازیکنان پیشرفت زیادی داشتند و ما باید به همین روند ادامه دهیم.

من عملا با همه بازیکنان برای بازگشت صحبت کردم و از همه آنها تشکر می‌کنم، زیرا می‌خواستم به اینجا برگردم، اما آنها نیز برای بازگشت من هم تلاش کردند. من باید از آنها تشکر کنم، زیرا آنها مانند یک خانواده و برادران من هستند. من یک بازیکن فردگرا نیستم، همیشه به تیم فکر می‌کنم. من می‌خواهم اینتر برنده شود و هر کاری که ممکن است در تمرین و در زمین انجام خواهم داد تا به باشگاه کمک کنم تا به این هدف برسد. من خوشحالم که به اینتر برگشتم و هر روز تمام تلاشم را خواهم کرد تا دوباره هواداران و هم‌تیمی‌هایم را خوشحال کنم."

1724070

دیدگاه‌ها