کد خبر : 1831447 | 09 تیر 1401 ساعت 18:55 | 50.2K بازدید | 26 دیدگاه

مهم‌ترین خبر خوش برای بارسا؛ 267میلیون یورو رسید

باشگاه بارسلونا از قرارداد حق پخش تلویزیونی درآمدی 267 میلیون یورویی به‌دست آورده و حالا می‌تواند با خیال راحت‌تر به فعالیت در فصل نقل و انتقالات ادامه دهد.

مهم‌ترین خبر خوش برای بارسا؛ 267میلیون یورو رسید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد از فروش 10 درصد از حق پخش تلویزیونی مسابقاتش مبلغ 267 میلیون یورو به‌دست آورده. این خوشحال‌کننده‌ترین خبر برای بارسا در حال حاضر است و می‌تواند نیروی جدیدی به باشگاه برای فعالیت بیشتر در فصل نقل و انتقالات بدهد.

دو هفته پیش اعضای مجمع بارسلونا در یک رای‌گیری به مدیریت باشگاه اجازه دادند 25درصد از حق پخش تلویزیونی بارسا را به فروش برساند. امروز از سوی باشگاه رسما اعلام شد که در قدم اول، 10 درصد از حق پخش تلویزونی به شریک رسانه‌ای جدید بارسلونا، شرکت firm Sixth Street Partners، فروخته شده است. در ازای این قرارداد مبلغ 267 میلیون یورو به حساب بارسا واریز شده.

1724189

بارسلونا بیش از هر زمان دیگری به این مبلغ نیاز دارد. لاپورتا، رئیس باشگاه، در زمان به‌دست گرفتن پست ریاست اعلام کرد که از مدیریت قبلی 1 میلیارد یورو بدهی به ارث برده.

ژاوی، سرمربی جدید بارسا، که بی‌صبرانه منتظر ورود ستاره‌های جدید مدنظرش به بلوگرانا است مسلما بیش از هر کس دیگری از این خبر خوشحال خواهد شد. مهم‌ترین هدف بارسا که تلاش برای جذب او حالا با جدیت بیشتری دنبال می‌شود رابرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ است.

اعضای مجمع عمومی باشگاه بارسلونا علاوه‌بر حق پخش تلویزیونی به باشگاه اجازه داده بودند که 49.9 درصد از حق استفاده از برند باشگاه را هم واگذار کنند. انتظار می‌رود از فروش درصدی از حق پخش تلویزیونی و حق استفاده از برند باشگاه، روی‌هم‌رفته، چیزی در حدود 600 میلیون یورو عایدی نصیب بارسا شود.

دیدگاه‌ها