کد خبر : 1831471 | 09 تیر 1401 ساعت 23:10 | 13.5K بازدید | 5 دیدگاه

یوونتوس تایید کرد؛ جذب پل پوگبا نهایی شده

باشگاه یوونتوس تایید کرد که جذب پل پوگبا توسط این باشگاه نهایی شده و او ظرف چند روز آینده پای قراردادش با باشگاه ایتالیایی را امضا خواهد کرد.

یوونتوس تایید کرد؛ جذب پل پوگبا نهایی شده

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک سابق منچستریونایتد، اخیرا و بعد از پایان قراردادش با منچستریونایتد، به‌عنوان بازیکن آزاد در حال مذاکره با باشگاه یوونتوس بود تا به این باشگاه ایتالیایی که سابقه حضور در آن را دارد؛ برگردد. باشگاه یوونتوس تایید کرد که مذاکرات به نتیجه رسیده و پوشیدن پیراهن بیانکونری توسط پوگبا قطعی است.

پوگبا در روزهای آینده قراردادی سه ساله با یوونتوس امضا می‌کند. باشگاه ایتالیایی در پایان این مدت از این گزینه برخوردار است که قرارداد پوگبا را یک سال دیگر تمدید کند. گزارش‌ها در ایتالیا حاکی است پوگبا هر هفته 180هزار یورو از یوونتوس دستمزد خواهد گرفت.

1724221

پوگبا 6 سال پیش یوونتوس را به مقصد شهر منچستر ترک کرد تا با قراردادی 100 میلیون یورویی راهی یونایتد شود. این قرارداد پوگبا در آن زمان گران‌ترین نقل و انتقال دنیا بود.  

مائوریسیو آریوابنه، رئیس باشگاه یوونتوس، قطعی شدن خرید پل پوگبا را تایید کرده و گفت:" مذکرات ما با پوگبا خوب پیش رفته و خرید او علاوه بر مزیت ورزشی از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مفید خواهد بود".

یونایتد یک ماه پیش فاش کرد که پل پوگبا با به پایان رسیدن مدت قرادادش این باشگاه را ترک خواهد کرد. علاوه‌بر یوونتوس، گفته می‌شد دو باشگاه پاری‌سن ژرمن و رئال مادرید هم به جذب این ستاره فرانسوی ابراز تمایل کرده‌اند. در نهایت اما امروز مشخص شد که پوگبا قطعا پیراهن بیانکونری را به تن خواهد کرد. 

دیدگاه‌ها