کد خبر : 1831500 | 10 تیر 1401 ساعت 12:39 | 12.9K بازدید | 7 دیدگاه

اردوی تیم ملی در قاره‌ سبز بدون بازی با تیم‌‌های اروپایی!

حسن کامرانی‌فر از برپایی اردوی ایران در یک کشور اروپایی خبر داد اما تاکید کرد با تیم‌های این قاره بازی دوستانه نخواهیم داشت.

اردوی تیم ملی در قاره‌ سبز بدون بازی با تیم‌‌های اروپایی!

به گزارش "ورزش سه"، بحث آماده‌سازی تیم ملی ایران و برگزاری بازی‌های دوستانه مناسب موضوع بسیار مهم این روزهای فوتبال ایران است. در فیفادی قبلی نیز اسامی تیم‌های مختلفی مطرح می‌شد اما یکی پس از دیگری لغو شدند تا ایران تنها با الجزایر در قطر بازی کند.

موضوع گرمای هوای قطر و اردوی تابستانی در این کشور نیز در اردوی قبلی مورد توجه قرار گرفته بود و حالا حسن کامرانی‌فر از برپایی اردو در اروپا خبر داد ولی اعلام کرد امکان برگزاری بازی با تیم‌های ملی قاره سبز وجود ندارد.

دبیر کل فدراسیون در این خصوص بیان کرد: هنوز قراردادی با اروگوئه امضا نشده است. چهار تیم هستند ولی اسامی تیم‌ها را اعلام نمی‌کنیم تا قطعی شود. با اروپایی‌ها نمی‌توانیم بازی کنیم اما اردوی تیم ملی در اروپا خواهد بود. سه گزینه برای اردوی اروپایی داریم که یکی از آنها اتریش است. در فیفادی قبلی هم برای بازی با اروگوئه تا مراحل نهایی پیش رفتیم اما به دلیل مسائلی که پیش آمد نتوانستیم بازی کنیم؛ قرار بود از کانادا به آنجا برویم. اروگوئه هم یکی از گزینه‌های‌مان است‌.

دیدگاه‌ها